Gå til innhold

Studere (universitet/høyskole) med barn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

 

Jeg og min forlovede er begge studenter og har veldig lyst på barn. Han har barn fra før som jeg har vært bonusmor for i over tre år, så vi er ikke uerfarne med barn og vet hvor mye tid og energi det vil ta:)

 

Noen som har erfaring med å få barn mens man studerer på universitet/høyskole? Gikk det greit økonomisk? Vil veldig gjerne ha mange svar;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slenger meg på her, Jeg skal gå høyskole med 2 barn neste høst :-)

Skrevet

Jepp, vi gjorde det.

Mannen min hadde fire år igjen på utdanningen sin, og jeg tre da vi ble foreldre.

 

Går kjempefint å være student med barn, litt mer fleksibelt- litt tøffere økonomisk.

 

Vi jobbet begge to ganske mye ved siden av og skjerpet oss mtp struktur i lesing og hva vi prioriterte tiden til. Kan ikke være arbeidssky i en slik situasjon :-) Men veldig artig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...