Gå til innhold

Hadde dere blitt glad for dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei venninne har fått en nydelig sønn og har ei lita datter fra før av. Jeg har ei i familien som er veldig god til å ta bilder og studerer foto. Hun har sin egen "bedrift" og tar betalt for photoshoots.

Hadde du blitt glad for en time hos henne med nyfødt bilder og søskenbilder i gave?

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Ei venninne har fått en nydelig sønn og har ei lita datter fra før av. Jeg har ei i familien som er veldig god til å ta bilder og studerer foto. Hun har sin egen "bedrift" og tar betalt for photoshoots.

Hadde du blitt glad for en time hos henne med nyfødt bilder og søskenbilder i gave?

Ja, det hadde jeg. Bilder er som regel dritdyrt, men noe de fleste gjerne ønsker å ha som minne for livet. Så jeg synes det er nydelig gave :) Kjør på!

Skrevet

Jeg ville blitt kjempeglad. Man kan jo ikke få en bedre gave, spør du meg :)

Skrevet

dette må være drømmegaven om du spør meg...

fantastisk å få hjelp til å ta gode bilder, og for å ha noen ordentlig fine bilder å se tilbake på når barna blir større.

Skrevet

Ja, hvis det ikke var langt unna og forventet at jeg skulle kjøpe noe i tillegg til gaven.

Skrevet

Nei, ikke langt unna. Og hun får da et utvalg av ferdig redigerte bilder (og alt er da betalt av meg, som en fødselsgave og gave til foreldrene og storesøster)

Skrevet

Hadde blitt kjempe glad jeg :)

Skrevet

Å for en super gave det ville vært!! Garantert unik og garantert tatt i mot med glede!! Hvem vil vel ikke forevige sine skjønne smÅ?? :)

Skrevet

Tja....Hadde det vært et gavekort hos en profesjonell fotograf med studio, så hadde jeg blitt glad. Hvis det var et gavekort hos "ei i familien som er god til å ta bilder" med egen "bedrift" så hadde jeg nok vært litt betenkt...

Veldig mange profesjonell fotografer har babypakker som inkluderer både fototime og bilder til en rimelig penge. Her ligger prisen på rundt 250-400 kr:)

Skrevet

Oh yes, kjempeglad jeg også:-)

Skrevet

Hadde blitt kjempeglad ja! Ei gave som varer hele livet :)

Skrevet

Perfekt gave - jeg vil også ha!

Skrevet

Kjempefin gave!

Vi har også fått bilder tatt av et familiemedlem som har tilgang til studio og har dette på hobbybasis. Og kvaliteten er kjempefin! Også mye større mulighet til å påvirke enn man har hos fotograf som har dårligere tid og et mer ferdigsydd konsept. Så jeg er ikke enig med hun som skriver at ordentlig fotograf er å foretrekke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...