Gå til innhold

Badetøy for store kvinner - HJELP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da skal jeg noe motvillig til syden og gruer meg enormt til å gå med badedrakt/bikini. Har så lyst til å finne noe som er fint og flatterende, men hvor gjør jeg det? Jeg er liten og rund, men har absolutt antydning til midje. Ellers har jeg ingen ting med kroppen min jeg ønsker å fremheve; har både cellulitter, stor mage, rompe og lår - burde strengt tatt gått i burka.. Lurer på om det finnes noe badetøy som til en viss grad kan se ok ut på slike som meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

CHANGE har opp til størrelse 115 J eller noe sånt :) Masse lekkert, og med forskjellige typer av både overdel og underel, velg boxer som underdel og en sånn overdel som er mer flatterende en trekant-bh så er du nok så fin atte :)

Skrevet

Jeg har den badedrakten som er i den øverste av linkene i svar #2. Har den som er helt svart, og er kjempefornøyd. Når jeg knytter stroppene bak nakken, sånn at den får halterneck-topp, føler jeg meg kjempefin i den. =) Den sitter bra, og jeg har fått en del komplimenter for den også. =)

Skrevet

Til og med jeg som ikke er noe spesielt stor synes den badedrakten som første svar linka til her, var driiitfin :) Kjempesøt i rød, sånn skal jeg og kjøpe!

Skrevet

Takk for svar! Tror jeg prøver meg på en av de badedraktene, jeg - tusen takk for tips :)

Er likevel redd for å se fæl ut, blant slanke flotte sydendamer på stranda. Huff..

HI

Skrevet

Uh... hvorfor må man ha badedrakt med skjørt bare fordi man er tykk? Søte små kjoler er for småjenter, er man størrelse liten elefant synes jeg det bare ser tøysete ut: man greier ikke skjule mage, rompe, valker eller noe annet i en badedrakt, så det er like greit å ikke late som.

...kommer det fra en som er størrelse liten elefant selv... (og må påpeke det for å unngå å bli beskyldt for å mobbe tykke damer)

Skrevet

Badedrakt og shorts er det som funker for meg, da skjules både magen, rumpa og lårene, men ikke knærne og leggene da, men det får bare gå :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...