Anonym bruker Skrevet 29. mars 2012 #1 Skrevet 29. mars 2012 Jeg tenkte vi kunne starte en liten motivasjonstråd før sommeren. Etter at jeg startet å trene har min motivasjon vært andre godt trente damer som jeg synes er vakre. Er ikke så langt unna målet nå, så det har tydeligvis hjulpet! Her er min motivasjon og drømmekropp! Hva er din? Jennifer Nicole Lee! Tidligere småfeit småbarnmor, nå en av verdens mest anerkjente fitness eksperter! http://www.google.no/imgres?q=jennifer+nicole+lee&hl=no&rlz=1R2TEUA_no&biw=1311&bih=520&tbm=isch&tbnid=-kC2oYeU50ctMM:&imgrefurl=http://www.bodybuilding.com/fun/oprah_winfrey_weight_loss_solutions.htm&docid=G2NXSukQuFwcZM&imgurl=http://www.bodybuilding.com/fun/images/2008/oprahs_weight_gain_relapse_c.jpg&w=533&h=800&ei=zyR0T_rqH4bk4QT8i6nwDQ&zoom=1&iact=hc&vpx=428&vpy=131&dur=452&hovh=275&hovw=183&tx=113&ty=240&sig=104359349274063947735&page=1&tbnh=154&tbnw=103&start=0&ndsp=17&ved=1t:429,r:11,s:0
magica fra tryll Skrevet 29. mars 2012 #2 Skrevet 29. mars 2012 Hm...mamma på 45 som ikke er overvektig. men stolt bærer preg av å ha levd en stund. Kroppen er frisk og virker til det jeg trenger den til. Fin å danse med, fin å elske med og fin å leke med barna med:) Omtrent sånn som jeg er...hehe;)
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2012 #3 Skrevet 29. mars 2012 jillian michaels, muskuløs men ikke for store muskler etter min mening.
Anon-Cru Skrevet 29. mars 2012 #4 Skrevet 29. mars 2012 Sorry, mener ikke å "hijacke" tråden, men min drømmekropp er nok ikke like veltrent som den du er ute etter. For min del ønsker jeg men en slank, men forholdsvis myk, kvinnerkropp, og da tenker jeg på dette: http://bit.ly/GV4ltC
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2012 #5 Skrevet 29. mars 2012 Min drømmekropp er en kropp som kan løpe en maraton på under 4 1/2 time og som er sterk nok til relativt hardt fysisk arbeid.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2012 #6 Skrevet 29. mars 2012 Min drømmekropp er Shakira`s kropp i shewolf..
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2012 #7 Skrevet 29. mars 2012 Denne, uten tviiiil! http://wallpapers-diq.net/wp_36__Into_the_Blue,_2005,_Jessica_Alba.html
Himmel og hav Skrevet 29. mars 2012 #9 Skrevet 29. mars 2012 En kropp som virker som den skal. Utseendet er ikke så nøye, men jeg kunne godt sett sånn ut: http://www.celebs101...+Wallpaper.html
Eeniemeenie Skrevet 29. mars 2012 #10 Skrevet 29. mars 2012 Beyonce's uten tvil! Hun så jo fantastisk ut etter fødselen.. http://www.google.no/imgres?q=beyonce+after+pregnancy+pics&um=1&hl=no&sa=N&biw=1280&bih=699&tbm=isch&tbnid=4Vhc5ge4wBt7HM:&imgrefurl=http://style.mtv.com/2012/02/07/beyonce-post-pregnancy/&docid=doxVUsUw7WEKjM&imgurl=http://style.mtv.com/wp-content/uploads/2012/02/beyonce-post-pregnancy.jpg&w=350&h=550&ei=ND10T7XQLOKQ4gS428XqDQ&zoom=1&iact=rc&dur=245&sig=116726902031709141578&page=1&tbnh=162&tbnw=100&start=0&ndsp=20&ved=1t:429,r:13,s:0&tx=62&ty=83
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2012 #11 Skrevet 29. mars 2012 SKal ikke ødelegge noe motivasjon her, men er "drømmekroppen" det beste og ha som motivasjon? Vet vi hvor mye mat og godsaker vi må skippe for og oppnå den? Hvor mange timer med TøFF trening som må til for og oppnå den? Og om vi så en dag oppnår drømmekroppen, er det verdt det? Jeg mener, om man ikke kan smake på mer enn en rute melkesjokolade i året, ikke drikke mer enn et glass tørr hvitvin imåneden. At man må trene 5 gang iuka, beinhardt i 2-4 timer..Alt dette bare for og opprettholde "drømmekroppen"? Vil man synes det er verdt det? Mange har nok ikke tenkt så langt...eller? Synes målet til hun som vill ha en sterk kropp, som greier marathon på 4,5 t er mer realistisk, og letter og nå og opprettholde, en alle "bilder" mange har av hvordan man vil se ut..Ofte har jo disse drømmekroppene et utgangspunkt helt annerledes enn hva vi selv har også. Jeg f.eks, er lang, timeglassfigur, små pupper, men ellers mye former...Synes mørke, slanke jenter, med større pupper og "guttefasong" er penest...Kan jo aldri bli kortere enn mine 180, hoftene kan aldri bli smalere enn skuldrene osv..Det sørger jo benbygnignen for.:Så min "drømmekropp" er uoppnåelig.Om jeg tviler på om jeg hadde giddet og beholde den om jeg måtte skippe min ukentlige vin- potetgull- og sjokoladekveld i helgene ) Og/eller om jeg måtte trene beinhardt i flere timer hver dag, mot "trening-som-jeg-føler-for-i-dag"-prinsippet jeg følger nå Trener så og si hver dag,- man HVA og HVORDAN, det avgjør tidsklemma og dagsformen Greit og ha en viss foremning, men hva med og tenke litt mer presatjonsforbedring enn fysisk forandring..Lover dere mye mer moro på veien Så blir bonus en strammere kropp for de fleste
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2012 #12 Skrevet 29. mars 2012 SKal ikke ødelegge noe motivasjon her, men er "drømmekroppen" det beste og ha som motivasjon? Vet vi hvor mye mat og godsaker vi må skippe for og oppnå den? Hvor mange timer med TøFF trening som må til for og oppnå den? Og om vi så en dag oppnår drømmekroppen, er det verdt det? Jeg mener, om man ikke kan smake på mer enn en rute melkesjokolade i året, ikke drikke mer enn et glass tørr hvitvin imåneden. At man må trene 5 gang iuka, beinhardt i 2-4 timer..Alt dette bare for og opprettholde "drømmekroppen"? Vil man synes det er verdt det? Mange har nok ikke tenkt så langt...eller? Synes målet til hun som vill ha en sterk kropp, som greier marathon på 4,5 t er mer realistisk, og letter og nå og opprettholde, en alle "bilder" mange har av hvordan man vil se ut..Ofte har jo disse drømmekroppene et utgangspunkt helt annerledes enn hva vi selv har også. Jeg f.eks, er lang, timeglassfigur, små pupper, men ellers mye former...Synes mørke, slanke jenter, med større pupper og "guttefasong" er penest...Kan jo aldri bli kortere enn mine 180, hoftene kan aldri bli smalere enn skuldrene osv..Det sørger jo benbygnignen for.:Så min "drømmekropp" er uoppnåelig.Om jeg tviler på om jeg hadde giddet og beholde den om jeg måtte skippe min ukentlige vin- potetgull- og sjokoladekveld i helgene ) Og/eller om jeg måtte trene beinhardt i flere timer hver dag, mot "trening-som-jeg-føler-for-i-dag"-prinsippet jeg følger nå Trener så og si hver dag,- man HVA og HVORDAN, det avgjør tidsklemma og dagsformen Greit og ha en viss foremning, men hva med og tenke litt mer presatjonsforbedring enn fysisk forandring..Lover dere mye mer moro på veien Så blir bonus en strammere kropp for de fleste Hva er galt med å ønske seg uoppnåelige ting for moro skyld? For dette er jo bare for moro! Jeg ønsker meg en date med Brad Pitt og en Maserati også, jeg, men jeg tror ikke det kommer til å skje heller. Men drømme litt er jo lov
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 29. mars 2012 #13 Skrevet 29. mars 2012 Ahh.. Scarlett Johansen og Katy Perry har etter min mening perfekte kropper. Ser sunne ut, men får også en følelse av at de er myke og gode og ta på. Ellers syns jeg Kristen Stewart har fin kropp...ganske likt slik jeg var før jeg fikk barn. Jeg har litt breiere hofter, og en god del mer strekkmerker og celuilitter http://www.efashiontrend.net/kristen-stewart-bikini-shoot-and-love-outing.html
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2012 #14 Skrevet 29. mars 2012 Jeg har min egen drømmekropp. Skulle gjene hatt en litt mindre hudfold på magen, men ellers duger den som bare rakkern;-)
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2012 #15 Skrevet 29. mars 2012 Ikke for å virke kjip eller ødelegge motivasjonen hos dere som henviser til opptaksbilder av kjendiser, men det brukes enorme summer på redigering av bildene (det vet dere jo). Det er flott at dere kunne tenkt dere en kropp som ser ut som den ferdigshoppa kroppen, hvem vil vel ikke det Dette er velmenende i aller høyeste grad altså! Problemet er jo at alle har genetiske individuelle forskjeller i alt fra skjelett til muskler, slik at det er umulig å få ens kropp til å likne en annens. Føles meningsløst å skrive dette da det er helt åpenbart, men har et poeng, nemlig: jeg trener selv hardt hver eneste kveld, og spiser et kosthold med minimalt av karbohydrat. La på meg 12 kilo av nødvendig røykeslutt og påvist dødelig sykdom i hjernen. Brukte 9 mnd på lavkarbo i fjor uten trening og gikk ned 9 kilo. Så traff jeg mannen min og da ble det altfor mye kjærestemat, så gikk opp 3-4 kilo igjen. Nå skal alt vekk og jeg skal ned på idealvekta mi som jeg har hatt hele voksenkropp-livet frem til jeg ble påvist syk. Målet for sommerkroppen er 6 kilo ned frem til deadline-dato som er 15.juni. I motsetning til forrige slankerunde så trener jeg nå, for det er jo ingen vits i å slanke seg uten å stramme opp samtidig. Dette greier jeg fint hvis jeg går ned 0.5 kilo i uken (delmål/delmotivasjon), som burde gå glatt med det opplegget jeg har. Jeg er 1.72 og veier 73 kilo, men har vært oppe i 79 kilo. Målet er 68. Motivasjonen min er altså meg selv, og hvordan jeg så ut for noen få år tilbake. Motivasjonen er også at jeg ikke greier å få barn, så noen kilo ned kan jo virke positivt der og. Motivasjonen er at jeg vet jeg får bedre helse av dette. At kroppen min blir såpass at jeg tør vise den frem på stranda i sommer. At jeg føler meg vel, og ikke minst at jeg greier å oppnå de målene jeg har. Konklusjon: tror det er viktig å ha en motivasjon som er så personlig og nær, at man ikke har "råd" til å sluntre unna med trening og usunn mat. Jeg er ute i storm og vannrett regn, gir meg katta i været, ellers føler jeg at jeg ikke vil dette nok og får dårlig samvittighet. En time løping i ruskevær er forfriskende Hvis man alltid har hatt noen kilo ekstra, kan man likevel sette seg personlige mål. Finne en bukse i skapet som ikke knappen vil igjen på, og gjøre et eksperiment med annet kosthold og å gå en tur hver dag i en måned. Skal love dere at den buksen vil passe etterpå! Ha trua på dere selv jenter, og stå på! Lykke til i jakten på sommerkroppen!
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2012 #16 Skrevet 29. mars 2012 Marilyn Monroe har(hadde siden hun er død) den fineste kroppen. Myk, slank og kvinnelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå