Gå til innhold

Hva synes du om denne bikinien?:)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den var helt ok om du har kropp til å gå med den, ser nok ikke like bra ut på en dvask str 42 liksom ;)

Personlig vil jeg ikke ha push-up overdel eller så liten truse på stranden, men jeg er en litt dvask str 42 da....

Skrevet

Den var helt ok om du har kropp til å gå med den, ser nok ikke like bra ut på en dvask str 42 liksom ;)

Personlig vil jeg ikke ha push-up overdel eller så liten truse på stranden, men jeg er en litt dvask str 42 da....

Neida, jeg er nok en ganske fit 20-åring. Men som mamma er jeg nå litt opptatt av og ikke se for "billig" ut. Men fin var den:)

Skrevet

Hadde jeg sett ut sånn hadde jeg med glede gått med den, men jeg er også en dvask 42, så her blir det en litt annen bikini for å si det sånn :)

Skrevet

Hva jeg tenker er omtrent at dette er en dame som roper: "Se på meg, se på meg, se så fin kropp jeg har!"

Jeg er vel litt blandet mellom å være sjalu pga kroppen hun må ha for å kle noe sånt, og å synes synd på henne som tydligvis må fremheve kroppen sin så mye. Jeg tror jeg tenker at det må være en dame som er litt usikker på eget selvverd og som trenger oppmerksomheten på kroppen for å føle seg god nok.

Skrevet

Har du kropp til det så er det jo greit.

Selv er jeg en drøy str. 44, så på meg ville det sett ut som en skutt leopard i full size.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...