Gå til innhold

Noen som har hatt det slik?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om jeg kan være gravid. Har to små tette barn, yngste 18 mnd. Har hatt to aborter ml hver fødsel, siste for snart to mnd siden i uke 8.

 

Fikk da brystspreng og melk i puppene som et symptom.

 

Vi prøver å bli gravid igjen og hadde el for ei drøy uke siden. De siste tre dager har jeg fått ømme bryst, og melk i puppene igjen. Masse murring og andre små tegn som kan tyde på en ny graviditet. Tett nese, hormonell, søvnløs osv..

 

Så jeg lurer på om melk i puppene og ømme bryst kan tyde på graviditet. ( hadde det ikke med de to fullgåtte graviditetene.) Eller at det fortsatt henger igjen fra aborten. Har liksom ikke lagt merke til det de siste to mnd, men nå følger jeg jo litt mer med på kroppen siden syklus er i gjenge..

 

Når det er sagt så har jeg troa på at vi har lykkes, men det kan jo være ren ønsketenkning!

 

Blir veldig takknemlignfor alle innspill;) ang. test så er det fortsatt litt tidlig, tenker å ta en tidligst lørdag fire dager før ikm...!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønte ikke den,jeg. Dere prøver å bli gravid, men du tok abort for 8 uker siden?

Skrevet

Hun har nok hatt spontanaborter....

Skrevet

Skjønte ikke den,jeg. Dere prøver å bli gravid, men du tok abort for 8 uker siden?

 

Det er greit å legge merke til forskjellen i uttrykksmåtene:

hatt abort, og tatt abort...

Skrevet

Ja, hadde en ufrivillig abort, MA nå sist.

 

Den første aborten var exu.

 

Var ikke helt klar i ordformulering, men tenkte det var innlysende..

 

Hilsen HI.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...