Anonym bruker Skrevet 29. mars 2012 #1 Skrevet 29. mars 2012 Ok. Vi hadde avtalt at han skulle komme og hente meg, vi skulle dra opp i fjellet og stå på ski. Jeg skulle ha med de to barna mine også. Jeg merket at jeg var veldig nervøs, for siden vi bare hadde sett noen få bilder av hverandre så spøkte vi med at vi kom til å snu i døra når vi møttes da vi begge har lagt ut litt dårlige bilder av oss selv. Dagen kom og siden alt skiutstyret mitt var hos foreldrene mine så skulle vi møtes der. Solen skinte og alt så bra og lovende ut. Bilen kom og da min far sto ute ropte han at "daten" min var her så jeg kom ut. Da jeg så han fikk jeg litt sjokk...han så forsåvidt grei ut men han var sikkert bare 25 år så jeg skjønte at han hadde løyet på alderen(han skrev 35...jeg er 35) eller så så han bare veldig ung ut. Han smilte og hadde regulering fra ene siden til den andre og et veldig stort smil. Hehe.... Jeg smilte tilbake og vi sa hei, hvorpå han senket stemmen litt og fortalte meg at "ja, da skjønte jeg vel at han ikke kom til å dra på ski med meg siden jeg så ut som jeg gjorde"?? Okay, sa jeg, fair enough....og han tok bilen sin og dro. Der sto jeg igjen med to unger som ville på ski og ingen bil å kjøre oss. Faren min ringte etter en slags taxi....og etter et par strakser kom det en stor sykebil som visstnok skulle kjøre oss dit vi skulle. Jeg inn i bilen bak, som var utstyrt nesten som en bobil, med seter og kjøkken. Ambulansen kjørte avgårde, men etter en stund stoppet den og sjåføren stakk....midt i en rundkjøring...! Der satt jeg igjen og ante virkelig ikke hva jeg skulle gjøre..... godt jeg våknet da for den drømmen begynte virkelig å bli et rent lite mareritt for min del. Men i morgen har jeg altså denne blind daten og jeg merker at jeg begynner å få litt nerver...hehe. Men vi skal ikke på ski i hvert fall....og daten er uten barn:D
Hønemor30 Skrevet 29. mars 2012 #3 Skrevet 29. mars 2012 I allefall mye bedre enn hva jeg drømte i natt, død og fordervelse er det jeg drømmer om for tida din drøm fikk meg jo til å humre litt hehe, selvom jeg skjønner du har litt nerver. Hadde jeg også på min første blinddate. Guuuuddd løkkk! ;D
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2012 #4 Skrevet 29. mars 2012 HI Hehe....jeg hadde ikke noen nerver før den drømmen. Men nå er de der. Men pytt pytt, jeg legger egentlig ikke noe stort i denne daten. Fyren er 35, aldri vært gift, ingen barn....jeg er ganske sikker på at han kun er ute etter en ting, selv om han ikke var klar over at jeg hadde barn når han tok kontakt første gangen (altså; ikke ute etter alenemødre kun for et ligg). Vi får se...en kveld ut på byen skal jeg i hvert fall få meg;)
kaklemor Skrevet 29. mars 2012 #5 Skrevet 29. mars 2012 Hehehe:-D Måtte le litt her! Det går nok bra, og lykke til:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå