Ilenna Skrevet 29. mars 2012 #1 Skrevet 29. mars 2012 Kan man feste mamaboard på den. Jeg ser i en brosjyre at den egentlig bare er til 3'ern, men vognene skal vel være helt like? Er det fordi Twist har svingbart hjul og da kanskje er mindre stabil(?) at det ikke er satt som tilbehør til den?
AdrenaLine Skrevet 29. mars 2012 #3 Skrevet 29. mars 2012 Sorry, var for kjapp. Tenkte på multiboard jeg. Den går på begge, de sa de i hvert fall i Tyskland og en venninne bruker det på sin twist. Men mener å huske at de i Norge frarådet mamaboard på twister pga stabiliteten, men da kan man vel bare låse forhjulet?
Ilenna Skrevet 30. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 30. mars 2012 Sorry, var for kjapp. Tenkte på multiboard jeg. Den går på begge, de sa de i hvert fall i Tyskland og en venninne bruker det på sin twist. Men mener å huske at de i Norge frarådet mamaboard på twister pga stabiliteten, men da kan man vel bare låse forhjulet? Det var det jeg tenkte også at det bare var å låse hjulet. Har så utrolig lyst på mamaboard. Husker jeg drømte om at det fantes noe sånt da vi fikk forrige barn, jeg trodde ikke det ekststerte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå