Gå til innhold

kan jeg være gravid, tro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går daglig på prevensjon, minipille som jeg startet med i høst. Den skal gjøre slik at man ikke får menstruasjon, men det første året var det vanlig å ha menstruasjon allikevel.

Jeg har hatt vanlige blødninger i 5-6 måneder med denne minipillen, men plutselig går dette helt over. såklart kan det være for kroppen tar imot pillen som den skal, men synes det er rart det gikk fra normale(store) blødninger, til ingenting - burde det ikke vært litt nedtrapping/en mellomting på det?

Jeg har også vært kjempe slapp den siste måneden, har ikke ork til noe som helst omtrent. Slik var jeg under hele det første svangerskapet mitt og..

Men, jeg føler meg egentlig ikke noe spesielt gravid, jeg er heller ikke kvalm, eller ømme bryster. Greit nok, brystene er litt ømme innimellom, men ikke så ofte eller intens.

Derimot, føler jeg STOR forandring på humøret mitt! Og det gjør mannen min og... Det er ingenting som skal til for at jeg begynner å gråte, bli sint eller lei meg. Jeg har alltid vært litt følsom av meg, men ikke i nærheten av hvordan jeg er nå!

Jeg må også ofte tisse - jeg mente det var noe som kom etter noen måneder egentlig, da barnet presser på blæren? Jeg tisser ofte nå, og om natten! Skjønner ikke helt det her..

Under mitt første svangerskap fant jeg ikke ut av det før etter to tre måneder, jeg hadde ingen symptomer, annet enn trøtt og slapp hele tiden.. Jeg kan såklart ta en graviditetstest, men jeg tok en for tre ukers tid siden som viste negativ.. Derfor ønsker jeg å høre om noen andre her har noen erfaringer rundt dette?

Og en annen ting jeg har merket de to siste ukene; jeg har endel stikkinger nederst i magen på venstre side. innimellom dunker det på en måte, eller hva jeg skal kalle det for. Kjenner det godt.. Men om jeg er gravid kan jeg ikke være langt på vei, så hva er dette da? tenkte litt på livmoren strekker seg, men hadde jeg ikke da hatt mer stikking midt på, enn på siden??

Håper på tilbakemeldinger og erfaringer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La meg se i min magic eightball...... hmm det står: TA EN TEST

Gjest Heartbroken
Skrevet (endret)

Ja,det kan du være.

Eller ikke.

En ting er hvertfall sikkert, enten er du eller så er du ikke.

Endret av Heartbroken
Skrevet

Om du tok en test for 3 uker siden er det lite sannsynlig at du merker symptomer på graviditet nå. Da er du jo Max 3 uker på vei og det forklarer ikke hvorfor du har vært sliten de siste mnd. Mer sannsynlig at det et hormonene i pillene du reagerer negativt på

Skrevet

Ta en test.

Ingen her inne kan se i magen din om det er noe der;)

Mest sannsynlig så reagerer du på pillene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...