Anonym bruker Skrevet 28. mars 2012 #1 Skrevet 28. mars 2012 Vi leier nå, men planen var at vi skulle sende byggesøknad nå, og så bo på "byggeplassen" mens vi bygger. (skal bygge på en hytte) Hadde det bare vært oss 3, altså forloveden, snuppa og meg, hadde det ikke gjort noe om vi bodde litt trangt og kummerlig i et halvt års tid. Men det passer seg ikke med en baby der. Vaskemuligheter vil vi ordne oss, men det er heller dårlig med tørkemuligheter. (liten hytte) Det blir for trangt med en baby i tillegg. Ikke er det sikkert vi skal bygge heller. Kan hende vi ender opp med å selge og flytte ut av byen.. æsj...vi begynte å få kontroll og en plan på ting, så ble jeg gravid. Kjempelykkelig over det altså, men passet litt dårlig akkurat nå. Skulle gjerne ventet 2- 3 mnd til.. Trodde ærlig talt jeg ikke skulle bli gravid så kjapt.. I tillegg skal snuppa begynne på skolen til høsten. Fortsetter vi å leie her, får vi til å kjøre henne til skolen ved hytta, eller må hun bytte midt i skoleåret? (ikke et spørsmål til dere altså) Hater at alt er så usikkert!! Gleder meg til neste sommer, for da er vi i hus, ett eller annet sted! Ville ikke noe spes med dette... ble bare litt oppgitt.. hver gang vi tror det går vår vei, så er det noe som går "galt"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå