Gå til innhold

Potet i rompa?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Godt mulig at han skulle overflyttes til Danmark og blingsa litt på det med potet i halsen

Skrevet

jeg tenker heller litt sånn..... hvor stort ræævhøl har man om en potet bare smetter oppi der om man faller på den...

Skrevet

hehe. Jeg hadde en pasient en gang (ikke i Norge) som forsøkte å overbevise oss om at gulroten vi måtte operere ut av endetarmen hadde havnet der fordi han gikk naken i grønnsakshage og datt på rumpa i åkeren. Kirurgen vår forsøkte å hinte om at gulrøtter vokser nedover i jorda, ikke stikker opp....... men men.

Hatt pasienter med myyye rart i åpninger de ikke hører hjemme ;)

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg prøver å forestille meg hvordan man må falle for at det der skal bli mulig... nei forresten, jeg prøver nå å IKKE forestille meg det.

Gjest sug lut
Skrevet

hehe. Jeg hadde en pasient en gang (ikke i Norge) som forsøkte å overbevise oss om at gulroten vi måtte operere ut av endetarmen hadde havnet der fordi han gikk naken i grønnsakshage og datt på rumpa i åkeren. Kirurgen vår forsøkte å hinte om at gulrøtter vokser nedover i jorda, ikke stikker opp....... men men.

Hatt pasienter med myyye rart i åpninger de ikke hører hjemme ;)

Haha, tenk deg en broccoli, da kan man snakke hemorider med mothake...
Skrevet

Jeg lurer i grunnen mest på hvorfor man velger å henge opp gardiner når man er naken. *gruble* Håper for naboenes, og tilfeldige forbipasserende syklisters, skyld at det var kafégardiner slik at noe av det Gud ga han var anstendig tildekket. Med mindre hele gardinhistorien er løgn, da, men prester ljuger vel ikke?

Skrevet

Hahaha jeg dauer! Men planen var vel egentlig at han skulle ta den ut selv?! Skulle den ikke så langt inn? Sliter med å forstå den her skjønner jeg...

Skrevet

Sånn før jeg legger med gir jeg dere dette:

Kortversjonen av et klipp jeg ble vist på nett for noen år siden, som ga meg PTSD, som jeg ikke har sjans til å finne igjen, og ikke tør å søke på, siden det er jobb-pc'en jeg sitter på:

Idiot filmer skrytevideo av sitt store rasshøl ved å sette seg på en større syltetøyglass. Han sitter skikkelig tredd ned på syltetøyglasset. Glasset knuser...............

Skrevet

Sånn før jeg legger med gir jeg dere dette:

Kortversjonen av et klipp jeg ble vist på nett for noen år siden, som ga meg PTSD, som jeg ikke har sjans til å finne igjen, og ikke tør å søke på, siden det er jobb-pc'en jeg sitter på:

Idiot filmer skrytevideo av sitt store rasshøl ved å sette seg på en større syltetøyglass. Han sitter skikkelig tredd ned på syltetøyglasset. Glasset knuser...............

Oouuuhhh...vil ikke ha sånne bilder i hodet mitt *grøsser*.

Skrevet

Vær glad jeg ikke fant, og la ut, den visuelle versjonen. :D

Seriøst, jeg sliter skikkelig med ettervirkninger av å ha blitt utsatt for synet av dette. En potet blir liksom bare barnemat i forhold. Litt potetmos inn feil vei, liksom.

Skrevet

hahaha :)

kom på at det går en historie i familien min om min litt vulgære tante.... som satte fast en barberskum boks i dåsa.... ble vakum :P

Skrevet

hun måtte forresten til lege for å få den ut........ prøv å bortforklar den.....

"ehhhh jeg snublet på badet" :P

Skrevet

Flasker som lager vakum er en gjenganger.... faktisk.

Om de ringer inn først er det jo ganske enkelt å forklare at det bare er å stikke hull i bunnen på plastflaska så vakumet forsvinner...... hakket flauere når de tropper opp på legevakta med flaska mellom beina.....

moralen er: ring først!

;)

Skrevet

Jobbet på akuttmottaket og det finnes ikke grenser for hva som kan settes fast.

Gamle colaflaskene av glass 1l med skrukork satt fast. Ikke så lett å skru av korken på den gitt.

Gamle nilfisker er utmerket til en blowjob for desperate menn. Kostet ikke 50lappen i strøket den gangen.

Kubbelys i alle farger og str.

Mobiltlf den gangen de første bærbare med vibrasjon kom.

Personsøker.

Skrevet

Flasker som lager vakum er en gjenganger.... faktisk.

Om de ringer inn først er det jo ganske enkelt å forklare at det bare er å stikke hull i bunnen på plastflaska så vakumet forsvinner...... hakket flauere når de tropper opp på legevakta med flaska mellom beina.....

moralen er: ring først!

;)

Jobbet på akuttmottaket og det finnes ikke grenser for hva som kan settes fast.

Gamle colaflaskene av glass 1l med skrukork satt fast. Ikke så lett å skru av korken på den gitt.

Gamle nilfisker er utmerket til en blowjob for desperate menn. Kostet ikke 50lappen i strøket den gangen.

Kubbelys i alle farger og str.

Mobiltlf den gangen de første bærbare med vibrasjon kom.

Personsøker.

Ergo ny moral: Tenk først!

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Siste nytt i saken: Presten trodde det var en setepotet, ikke en settepotet.

Det løser mysteriet.

Skrevet

Det var uansett en jævla tungvint omvei for å lage seg opphøgde potitter...

Skrevet

Om jeg hadde vært så dum å puttet sånne ting i rompa, ville jeg nok prøvd det meste av avførende middler før jeg hadde tatt meg en tur på legekontoret :P

Skrevet

Og så en potet da. Av alle ting man kan "falle" på så valgte han en potet? Greit nok at prester før i tida misjonerte for poteter, men det får da være måte på hvor iherdig potetprest en skal være. <.<

Skrevet

Er det ved en anledning burka hadde vært det soleklart, foretrukne antrekket så hadde det vært om jeg måtte på legevakta for å få fjernet fremmedelementer, vegetabilske eller annet, fra kroppens hulrom. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skulle ha ordlagt meg i luka til sykepleieren en gang.

- Nei, du skjønner, jeg har på mystisk vis pådratt meg et potetproblem...

Eller så er dette kanskje en glimrende anledning for bruk av ordet inkurie.

- Jeg har, ved en inkurie, fått hektet fast personsøkeren min.

Nei, takke meg til ting som henger fast i noe. Her skal ingen løse deler måtte fiskes ut av lattermilde legevaktsleger og fnisete sykepleiere.

Skrevet

Au, flauhet når nye høyder! Tar meg tilbake til en gang jeg var tenåring, nysgjerrig og kreativ. Prøvde f.eks å røyke bananskrell, for det skulle visst gi en artig rus, men nei, det gjør det ikke, bare vondt i halsen. Men uansett; tilbake til fremmedlegemer i hulrom:

Jeg prøvde meg også på et stearinlys med kondom tredd på, for hygienens skyld, var ganske greit, men litt vel stivt... Det jævlige var at min mor ryddet rommet mitt, også i nattbordskuffen (!), og kastet både klissete lys og kondompakke i søpla på kjøkkenet. Grem, grem, grem!

Skrevet

Sangen, "ta en potet" får ny betydning :D

Gjest sug lut
Skrevet

Au, flauhet når nye høyder! Tar meg tilbake til en gang jeg var tenåring, nysgjerrig og kreativ. Prøvde f.eks å røyke bananskrell, for det skulle visst gi en artig rus, men nei, det gjør det ikke, bare vondt i halsen. Men uansett; tilbake til fremmedlegemer i hulrom:

Jeg prøvde meg også på et stearinlys med kondom tredd på, for hygienens skyld, var ganske greit, men litt vel stivt... Det jævlige var at min mor ryddet rommet mitt, også i nattbordskuffen (!), og kastet både klissete lys og kondompakke i søpla på kjøkkenet. Grem, grem, grem!

ævvvvv, den var kjip!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...