Anne-B. Skrevet 28. mars 2012 #1 Skrevet 28. mars 2012 Er ikke det litt av et paradoks, i og med at jeg ikke får sovet, siden snart toåring holder det gående? Det er ikke snakk om dagdrømming heller, til og med det er en luksus jeg ikke får nyte. Kanskje vi snakker halliser her. Ralleeeeee. HULK!
Gjest sug lut Skrevet 28. mars 2012 #2 Skrevet 28. mars 2012 Vi snakker om det lengst-rugete barnet i verdens historie, Anne-B, toåringen har sovet nok før fødselen, antakelig. All min symp, forøvrig, jeg får heller ikke sove og nå må jeg jobbe inn i natta i tillegg. Det skal nok bli gode resultater, tenker jeg. Drømme om å sove, ja...
Gjest Ziva Skrevet 28. mars 2012 #3 Skrevet 28. mars 2012 Bytter gjerne toåringen mot en utbrent gubbe som sover hele tiden hvis han får lov.
Anne-B. Skrevet 28. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 28. mars 2012 Vi snakker om det lengst-rugete barnet i verdens historie, Anne-B, toåringen har sovet nok før fødselen, antakelig. All min symp, forøvrig, jeg får heller ikke sove og nå må jeg jobbe inn i natta i tillegg. Det skal nok bli gode resultater, tenker jeg. Drømme om å sove, ja... Kjempebabyen som ble født ferdigsovet. 43 uker, tenk! Jeg er full av stresseksem, magen er i ulage, hekken skulle vært trimmet for lengst, og alt annet av vinterpels har jeg forøvrig beholdt på inntil videre, fastlegen vår gikk konkurs i vinter (det går an om du jukser nok med pasientenes refusjonsordninger), og skittentøysstabelen vokste kjempehøy.. snufs.
LanzaroteJenta Skrevet 29. mars 2012 #5 Skrevet 29. mars 2012 Vi snakker om det lengst-rugete barnet i verdens historie, Anne-B, toåringen har sovet nok før fødselen, antakelig. All min symp, forøvrig, jeg får heller ikke sove og nå må jeg jobbe inn i natta i tillegg. Det skal nok bli gode resultater, tenker jeg. Drømme om å sove, ja... Kjempebabyen som ble født ferdigsovet. 43 uker, tenk! Jeg er full av stresseksem, magen er i ulage, hekken skulle vært trimmet for lengst, og alt annet av vinterpels har jeg forøvrig beholdt på inntil videre, fastlegen vår gikk konkurs i vinter (det går an om du jukser nok med pasientenes refusjonsordninger), og skittentøysstabelen vokste kjempehøy.. snufs. Den hekken som skulle värt trimmet? Snakker vi din hekk (altsaa rompa), eller hagehekken?
Anne-B. Skrevet 29. mars 2012 Forfatter #6 Skrevet 29. mars 2012 Vi snakker om det lengst-rugete barnet i verdens historie, Anne-B, toåringen har sovet nok før fødselen, antakelig. All min symp, forøvrig, jeg får heller ikke sove og nå må jeg jobbe inn i natta i tillegg. Det skal nok bli gode resultater, tenker jeg. Drømme om å sove, ja... Kjempebabyen som ble født ferdigsovet. 43 uker, tenk! Jeg er full av stresseksem, magen er i ulage, hekken skulle vært trimmet for lengst, og alt annet av vinterpels har jeg forøvrig beholdt på inntil videre, fastlegen vår gikk konkurs i vinter (det går an om du jukser nok med pasientenes refusjonsordninger), og skittentøysstabelen vokste kjempehøy.. snufs. Den hekken som skulle värt trimmet? Snakker vi din hekk (altsaa rompa), eller hagehekken? Fnis. Ja takk, begge deler. Min hekk, baken, kunne gjerne vært mindre, dvs nettere og lettere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå