Frk.Karidotter Skrevet 28. mars 2012 #1 Skrevet 28. mars 2012 Hei! Jeg holder på å lage en ny blogg her nå, om hvordan hverdagen faktisk er. Om dere har gode tips til hva dere finne intressant, hva som gjør at dere føler dere bedre, hvordan man kan sette ting i perspektiv, så tar jeg de i mot med åpne armer! Poenget med bloggen er å fremme trivsel og smil, og å bli inspirert til å senke skuldrene og ta det litt med ro. Det blir gravidpreik etterhvert, men foreløpig har jeg bare posta to innlegg, så det kommer senere! Hva liker dere å lese om? Hva er deilige saker? Det blir viktig for meg å fremme balansepunktet mellom nytelse og sunnhet, slik at det ikke skal oppfordre til dårlige livvstiler. Det blir en sånn "fråts med måte"-stil, og mitt livsmotto er "litt av alt", uavhengig av hva det er (mat, penger, trening, dere skjønner greia.) Om noen av dere har noen gode, korte historier om ting som har vekket dere opp litt i hverdagen så vil jeg gjerne høre de og dele de videre. Enn så lenge kan dere jo sjekke ut det lille som er der, og legge igjen en kommentar om hva dere syns, så skal jeg ta de innover meg. Skriv gjerne her også, eller send en PM eller hva dere vil. Hurra for dere! http://detekkesaafarlig.wordpress.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå