Anonym bruker Skrevet 28. mars 2012 #1 Skrevet 28. mars 2012 Noen som kan abefale en? Funderer på Bugaboo Frog eller Brio Sing. Vil gjerne at den skal være lett å legge sammen og ikke for hard å trille. Har hørt at Sing er veldig hard i fjæringen?
Gjest peacock Skrevet 28. mars 2012 #2 Skrevet 28. mars 2012 Har ikke erfaring med vognene du nevner, men har følgende vogne selv (begge har ergonomisk sete): Har en bogaboo cameleon og har akkurat byttet til sportsdelen. Sønnen min sover som en sten oppi der. Tidligere våkna han etter ca 45 min i bagen, nå kan han sove i flere timer(!). Veldig lett å regulere seteryggen opp og ned, og veier og fyller jo nesten ingenting. Fantastisk på asfalt og kjøpesentre! Vi har i tillegg skaffet en mountain buggy terrain - den har full liggestilling, men han sover også fint selv om setet ikke er helt nede. Ikke den minste vogna, men veldig lett å legge sammen og super lett å trille (!!!) uansett underlag - gress og grus føles like lett som asfalt. Ville nok ikke skaffet denne som byvogn. Heller ikke som første vogn siden setet ikke kan snus begge veier. Men til bruk litt utenfor allfarvei er den rett og slett fantastisk!
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2012 #3 Skrevet 28. mars 2012 Har ikke erfaring med vognene du nevner, men har følgende vogne selv (begge har ergonomisk sete): Har en bogaboo cameleon og har akkurat byttet til sportsdelen. Sønnen min sover som en sten oppi der. Tidligere våkna han etter ca 45 min i bagen, nå kan han sove i flere timer(!). Veldig lett å regulere seteryggen opp og ned, og veier og fyller jo nesten ingenting. Fantastisk på asfalt og kjøpesentre! Vi har i tillegg skaffet en mountain buggy terrain - den har full liggestilling, men han sover også fint selv om setet ikke er helt nede. Ikke den minste vogna, men veldig lett å legge sammen og super lett å trille (!!!) uansett underlag - gress og grus føles like lett som asfalt. Ville nok ikke skaffet denne som byvogn. Heller ikke som første vogn siden setet ikke kan snus begge veier. Men til bruk litt utenfor allfarvei er den rett og slett fantastisk! TS her. Er den bogabooen lett å å legge sammen, eller må man dele den? Og er den "humpete"? Har en babyjogger, så det er cityvogn jeg er ute etter:) Synes bare hun er for liten til å sitte forover enda:)
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 28. mars 2012 #4 Skrevet 28. mars 2012 Brio Go! PERFEKT! Lett å legge sammen, god fjæring ikke humpete.
Gjest peacock Skrevet 28. mars 2012 #5 Skrevet 28. mars 2012 (endret) Har ikke erfaring med vognene du nevner, men har følgende vogne selv (begge har ergonomisk sete): Har en bogaboo cameleon og har akkurat byttet til sportsdelen. Sønnen min sover som en sten oppi der. Tidligere våkna han etter ca 45 min i bagen, nå kan han sove i flere timer(!). Veldig lett å regulere seteryggen opp og ned, og veier og fyller jo nesten ingenting. Fantastisk på asfalt og kjøpesentre! Vi har i tillegg skaffet en mountain buggy terrain - den har full liggestilling, men han sover også fint selv om setet ikke er helt nede. Ikke den minste vogna, men veldig lett å legge sammen og super lett å trille (!!!) uansett underlag - gress og grus føles like lett som asfalt. Ville nok ikke skaffet denne som byvogn. Heller ikke som første vogn siden setet ikke kan snus begge veier. Men til bruk litt utenfor allfarvei er den rett og slett fantastisk! TS her. Er den bogabooen lett å å legge sammen, eller må man dele den? Og er den "humpete"? Har en babyjogger, så det er cityvogn jeg er ute etter:) Synes bare hun er for liten til å sitte forover enda:) Du må ta av setet (kan stå selv som en vippestol som ikke vipper) og så legge sammen stellet. Synes ikke det er noe vanskelig, og det er veldig greit å bære barnet i bagen/setet. Denne delen veier stort sett ingenting, og man kan sette barnet fra seg, noe som er super når man eksempelvis har mye å bære på og skal låse opp døra (vi bor i blokk). Vi har i tillegg adapter for bilsete - veldig greit! Synes ikke vogna humper, nei, men anbefaler at du tester den i butikk før du bestemmer deg :-) Endret 28. mars 2012 av peacock
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2012 #6 Skrevet 28. mars 2012 Brio Go! PERFEKT! Lett å legge sammen, god fjæring ikke humpete. Mmm, det er jo også et alternativ. Sliter LITT med håndtaket bare, synes det er litt rart. Men villig til å komme over det om den funker:) Har vel en mer hyggelig pris enn Buggisen også...?
Miss Dynamite Skrevet 28. mars 2012 #7 Skrevet 28. mars 2012 Henger meg på, brio go !!! Helt fantastisk
Gjest peacock Skrevet 28. mars 2012 #8 Skrevet 28. mars 2012 Brio Go! PERFEKT! Lett å legge sammen, god fjæring ikke humpete. Mmm, det er jo også et alternativ. Sliter LITT med håndtaket bare, synes det er litt rart. Men villig til å komme over det om den funker:) Har vel en mer hyggelig pris enn Buggisen også...? Vi kjøpte buggisen på babycare.nl - myyye billigere! Har du mulighet for å få den levert i sverige er den enda billigere å få transportert og du betaler nederlansk moms (19%) siden det er innenfor EU :-) Tror vi betalte rundt 800 euro for vogna - rundt 4500 norske :-)
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2012 #9 Skrevet 28. mars 2012 Har ikke erfaring med vognene du nevner, men har følgende vogne selv (begge har ergonomisk sete): Har en bogaboo cameleon og har akkurat byttet til sportsdelen. Sønnen min sover som en sten oppi der. Tidligere våkna han etter ca 45 min i bagen, nå kan han sove i flere timer(!). Veldig lett å regulere seteryggen opp og ned, og veier og fyller jo nesten ingenting. Fantastisk på asfalt og kjøpesentre! Vi har i tillegg skaffet en mountain buggy terrain - den har full liggestilling, men han sover også fint selv om setet ikke er helt nede. Ikke den minste vogna, men veldig lett å legge sammen og super lett å trille (!!!) uansett underlag - gress og grus føles like lett som asfalt. Ville nok ikke skaffet denne som byvogn. Heller ikke som første vogn siden setet ikke kan snus begge veier. Men til bruk litt utenfor allfarvei er den rett og slett fantastisk! TS her. Er den bogabooen lett å å legge sammen, eller må man dele den? Og er den "humpete"? Har en babyjogger, så det er cityvogn jeg er ute etter:) Synes bare hun er for liten til å sitte forover enda:) Du må ta av setet (kan stå selv som en vippestol som ikke vipper) og så legge sammen stellet. Synes ikke det er noe vanskelig, og det er veldig greit å bære barnet i bagen/setet. Denne delen veier stort sett ingenting, og man kan sette barnet fra seg, noe som er super når man eksempelvis har mye å bære på og skal låse opp døra (vi bor i blokk). Vi har i tillegg adapter for bilsete - veldig greit! Synes ikke vogna humper, nei, men anbefaler at du tester den i butikk før du bestemmer deg :-) Jeg tar neg en tur i morgen:) Må jo testkjøre, de er jo ikke helt gratis;) Men takk for god input!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå