Anonym bruker Skrevet 28. mars 2012 #1 Skrevet 28. mars 2012 Og hvilke planer har dere? JA, jeg kjeder meg OG prøver skrive en handleliste;)
Marit 27 Skrevet 28. mars 2012 #2 Skrevet 28. mars 2012 Hahaha, sitter akkurat å lader opp til å gjøre det samme. Vi får besøk av en kamerat som skal være hele helgen så vi må ha litt ekstra digg, men føler at på slutten av en laaang dag med lavt blodtrykk og masse kynnere, etter en natt uten nevneverdig søvn, kjenner jeg at fantasien er skikkelig dårlig:)
Heada Skrevet 28. mars 2012 #3 Skrevet 28. mars 2012 Pølser til grilling Solo Kvikklunsj Lammemiddagtilbehør.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2012 #5 Skrevet 28. mars 2012 Eneste ekstra blir vel lammelår (tradisjon) noen gule kubbelys og påskeegg Gleder meg mest til at alle har fri og kan være sammen skal bli deilig - skal bare være hjemme
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2012 #6 Skrevet 28. mars 2012 Litt ekstra godis, brus til meg, pølser med tilbehør, engangsgrill, halvstekte baguetter, egg, Det er vel egentlig det vi skal være hjemme i påsken å vi pleier å klare oss uten å reise på butikken hver dag, så da regner jeg med at vi overlever nå også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå