Anonym bruker Skrevet 28. mars 2012 #1 Skrevet 28. mars 2012 Jeg trenger en damesykkel for småturer sammen med 8 åringen. Vil ikke ha noen cross eller hybridsykkel det setet er vondt og man må ligge fremover for å styre - men en skikkelig damesykkel med lav stang som jeg kan sitte oppreist når jeg sykler. Er kvaliteten på Biltemasyklene grei til småbruk ? Er kalr over at Biltema og kvalitet ikke hører sammen, men spør nå likevel om noen har erfaring.
Himmel og hav Skrevet 28. mars 2012 #2 Skrevet 28. mars 2012 Min erfaring er at de er tunge, tungtrådde og av dårlig kvalitet. Jeg ville heller ha kjøpt en brukt sykkel av et bedre merke.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2012 #3 Skrevet 28. mars 2012 Sjekket katalogen nå, og en sånn jeg vil ha koster 3000 kr. Da kan jeg likegreit kjøpe en Diamant eller DBS.
salt_fisk Skrevet 28. mars 2012 #4 Skrevet 28. mars 2012 Jeg har denne sykkelen fra Biltema og er kjempe fornøyd: http://biltema.no/no/Fritid/Sykler/Sykler-og-vogner/Dame/Ahwanee-28-271211/ :-) Hatt den lenge nå å den går som en klokke enda. Bruker den til og fra butikken, turer inn til byen og ellers i hverdagen :-) Ikke noe tung, enkel i bruk og for meg som er litt panisk med bremsene så er det en fordel at den kan bremse med pedalene ^__^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå