Gå til innhold

6 uker gravid - bekkenplager allerede?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Signerer anonymt i dag, siden graviditeten ikke er særlig offisiell ennå :)

Er 6 uker gravid med barn nummer tre. Med de to første hadde jeg ikke bekkenløsning eller andre bekkenplager, men husker det "stakk" litt i bekkenet mot slutten av siste gravididtet.

De siste dagene har jeg kjent de samme "stikkene", og i dag har det også vært litt vondt litt lenger enn bare et øyeblikk av gangen, slik det har vært fram til nå. Kjenner det særlig når jeg sitter, det har jeg gjort en del av i dag.

Kan dette være begynnende bekkenplager (bekkenløsning? Låsning?) eller kan det komme av andre ting enn graviditeten?

Minste barn er bare 14 måneder, så det er kort tid siden siste graviditet, om det har noe å si.

På forhånd takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er ingen ekspert på andre plager.. men kan en del om bekkenløsning. Det kan godt være det du beskriver. Jeg ble henvist av min lege til "bekken kurs" (Kysthospitalet) som jeg fant veldig nyttig (fikk bekkenlønsing ved uke 10 denne gangen). Og jeg klarte å holde det fint i sjakk frem til nå den siste mnd.

Skrevet

Jeg er sikker på at jeg fikk bekkenløsning i uke 6 ( en uke siden). Fant akurat ut at jeg er gravid med tvillinger, så det er nok en medvirkende årsak til den tidlige bekkenløsningen

Skrevet

Jeg var ikke gravid med tvillinger, men bekkenløsning var det første tegnet på min siste graviditet kom også i uke seks...

Skrevet

Takk for svar alle sammen!

Hilsen HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...