Gå til innhold

Jeg mister nesten alt håret mitt :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har pcos, og et av symptomene med det er jo at man mister hår dessverrre.

Jeg har alltid hatt kjempetykt flott hår, men nå er det helt forandret.

Får strikken to ganger til rundt hestehalen, og det er blitt merkbart mye tynnere. Når jeg drar hendene gjennom håret så sitter jeg igjen med masse hårstrå i hendene, og det er hår overalt, i senga, i bilen, i vaskemaskina, dusjsluket, sofaen, på alle klær og overalt..Begynner nesten å grine hver gang jeg børster håret, for da sitter det igjen masse på hårbørsten. :(

Har store bare flekker i tinningene, nesten som store viker, bare at de er ikke "jevne", og håret er tynt ellers generelt.

Har prøvd flere kosttilskudd, vitaminer, nisim, revita og andre hårprodukter mot hårtap men det hjelper ikke.

Legen sier det er et symptom av pcos'en og virker ikke som det er noe de kan gjøre..

Føler meg så lite kvinnelig når jeg mister håret, har masse kviser, er litt overvektig, og har masse hårvekst på "mannlige steder".. :(

Griner bare jeg skriver om det.. kommer til å miste alt håret om det fortsetter sånn..

Jeg føler jeg har prøvd alt jeg vet om, men tar gjerne imot tips om det er noen som vet om noe som kan stoppe dette håravfallet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Generelt så hjelper det mye på symptomene å spise lavkarbo. Dette får hormonbalansen til å bli tilnærmet normal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...