Anonym bruker Skrevet 28. mars 2012 #1 Skrevet 28. mars 2012 Vet ikke om jeg har fått det eller ikke.. tror ikke det kom ut noe.. men føltes som 1000 stikk i hele kroppen:P Kan noen forklare åssen det føles.. hehe
:) liris Skrevet 28. mars 2012 #3 Skrevet 28. mars 2012 Kanskje snakk om kvinnelig ejakulasjon, altså at det spruter ut fra vagina ved orgasme. Mange kvinner tror det er tiss og blir flaue, men det er det altså ikke. Det er ganske så vanlig og helt naturlig
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2012 #4 Skrevet 28. mars 2012 [quote name= liris' timestamp='1332954163' post='144115041] Kanskje snakk om kvinnelig ejakulasjon, altså at det spruter ut fra vagina ved orgasme. Mange kvinner tror det er tiss og blir flaue, men det er det altså ikke. Det er ganske så vanlig og helt naturlig skjønner. hadde skikkelig ``problemer`` med det jeg å for en stund sida, syns det var skikkelig irriterende, da det ble helt bløtt i senga. skjer heldigvis ikke så mye nå lenger #2
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2012 #5 Skrevet 28. mars 2012 men hva skjer med kroppen? Åssen föles det?
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2012 #6 Skrevet 28. mars 2012 Det er kanskje forskjeller, men hos meg så blir jeg varm og rister i hele kroppen. En god følelse. Jele kroppen pg så blir jeg litt salig etterpå liksom. Ikke så lett å forklare.
Himmel og hav Skrevet 28. mars 2012 #7 Skrevet 28. mars 2012 For meg så kjennes det ut som at det bygger seg opp til noe i kroppen, som om spenningen stiger og stiger, og til slutt så "raser" jeg utfor. Da " eksploderer" jeg noen ganger i nytelse, og har rykninger i kroppen og muskelsammentrekninger i skjeden, mens andre ganger så oppleves det mer som et stille "sukk" av velbehag. Etterpå blir jeg veldig følsom for alt av berøring og matt og go'sliten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå