Gå til innhold

noen her som har gått skole gjennom nki??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har lyst til og få litt mer på min cv og litt mer lærdom.

tenker at en slik skole passer bra for meg.

men er usikker på selve skole systemet??

noen som kan fortelle litt rundt det.?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NKI fungerer bra om du har greit med penger(de fleste utdanningene er dyre) og masse selvdisiplin:) Jeg prøvde meg på omsorgsarbeider for en del år tilbake, og synes det var kjempespennende i begynnelsen, sendte inn oppgaver og fikk 5'ere. Men så begynte jeg å jobbe litt mer og studere litt mindre og derfra gikk det bare nedover så jeg droppet ut og tapte både tiden og pengene..

Ellers er det et ordentlig studieprogram, du har tilgang på lærer hele tiden som kan veilede og hjelpe. Det er også mulig å snakke med andre studenter om du vil det. Har du selvdisiplinen og motivasjonen er NKI supert :D Du får god tid på deg og kan søke utsettelse hvis tiden du har fått blir knapp.

Skrevet

Hva vil du lære deg da?

Det er mange andre skoler som har nettbaserte kurs som tar seg bedre ut på CV'en enn NKI.

NKI er vel ikke direkte høystatusutdanning...

Skrevet

Hva vil du lære deg da?

Det er mange andre skoler som har nettbaserte kurs som tar seg bedre ut på CV'en enn NKI.

NKI er vel ikke direkte høystatusutdanning...

Hvilke skoler da?

Skrevet

Jeg skal ta en bachelorgrad ved nki nå. Da får jeg vitnemål fra høyskolen i buskerud. OG man kan få støtte fra lånekassen til skolepenger, så man trenger ikke å ha masse oppspart heller.

Skrevet

Har bare positive ting å si om NKI. Og de som tror at det er enklere å ta utdanningen gjennom nettskole enn vanlig skole er bare tull. Man sender inn oppgaver (blir på en måte en prøve) og så får man karakter på det. Er ganske mange innsendinger, så man må faktisk sette seg ned å lese og jobbe! Visst man trenger hjelp eller lurer på noe så kan man spørre inne på siden sin, sende mail eller ringe en lærer. Man kan også samarbeide med andre studenter.

Vil ikke tro at andre nettskoler ser noe spesielt bedre ut på en cv enn hva NKI gjør. Det hele handler vel om hvor godt man gjør det ved eksamen og karakterer ellers, det har det hvertfall vært for meg. Man viser jo at man har selvdisiplin og jobber hardt, noe man må ha for å klare studier gjennom nettskoler.

Kan virkelig anbefale NKI! Lykke til

Skrevet

lyst til og studere litt ledelse.

tenker dette er noe jeg vil ha bruk for senere.

er utdannet innen butikkfaget. og ønsker litt mer.

Skrevet

lyst til og studere litt ledelse.

tenker dette er noe jeg vil ha bruk for senere.

er utdannet innen butikkfaget. og ønsker litt mer.

Da ville jeg valgt BI nettstudier. Supert opplegg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...