Gå til innhold

Cupcake topping?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så veldig sjesk på cupcakes, men får aldri til den ordentlige, gode, amerikanske smørkremtoppingen. Er det noen her som har en god oppskrift? Det er veldig populært i bakerier nå, og jeg har smakt noen som faktisk er veldig gode. Kremen stivner ganske mye og smelter i munnen når man spiser... mmmmm! Setter STOR pris på hjelp :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm, jeg har funnet mange oppskrifter på smørkrem på nettet. sjekk ut siden til manuela: passion4baking.com. ellers er ostekrem også veldig godt. kremost,melis og smør er alt du trenger. og litt farge om du vil *) =) google cupcake icing så finner du mye =)

Skrevet

Jeg har laget mange forskjellige typer, men aldri blitt fornøyd. så skulle jeg handle noen andre bakevarer og der sto det en pose og nærmest blinket til meg i hylla, cupcake glasur sto det. Men det er sånn krem altså. Den smakte godt og det var bare å tilsette noen få ting. husker ikke helt hva nå. Jeg fant min på kiwi eller rema 1000. husker så klart ikke det heller. men det var fra produsenten idun:)

Skrevet

Denne er god, men veldig søt. Oppskrift fra detsoteliv.no

250g smør

2 ts vaniljeessens

1 dl melk

12-16 dl meldis

Konditorfarge etter ønske

Skrevet

Vanlig smørkrem lager jeg med 100 g smør og 300 g melis, pluss vaniljeekstrakt (kakao for sjokoladesmak) og noen ss melk. Du må huske å bruke romtemperert smør og piske det lenge i kjøkkenmaskinenl, tilsette melk til riktig konsistens. Eller se på Passion4baking, har prøvd f.eks. Angel Feather icing, som ikke inneholder smør. Den blir veldig luftig.

Skrevet

125 g tine smørost- Naturell. En boks

4 del melis

60 gram smør.

2 ts vanlijesukker

en dråpe med vanlije essens.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...