Gå til innhold

Ul i dag :)


Frk.håpefull

Anbefalte innlegg

Jordmor time og UL i dag.. og jeg grugleder meg... igjen! :S Lurer på når jeg skal slutte å føle det slik?

Men det går vel fint.. håper på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke masse til =)

 

Du er ikke alene om det, jeg også gruer meg hver gang jeg skal på UL, selv om jeg vet at hjerte slår og alt er bra... Men gruer meg litt for det.. =) 20 april er det ordinær UL her.. grugleder meg allerede...=P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til, hvis du ikke allerede har vert der da.. :) Og isåfall hvordan gikk det??

 

Skjønner at du grugleder deg.. gjør jeg også alltid nå..

 

Jeg har Time den 20 april på ordinær.. får vondt i magen av å tenke på det, og tårer i øyekroken.. så prøver å ikke tenk så mye på det..

 

( var på ordinær vi fant ut sist at lille jenta vår hadde tapt kampen for et par dager siden )

 

Så gleder meg samtidig til å kunne forbinde ordinær ul med LIV og HJERTESLAG og masse bevegelse!! :D Og jeg prøver å holde fast i disse tankene, for det er jo det som mest sannsynlig blir det vi får oppleve.. :)

 

Håper påsken gjør at tiden går fortere frem til da.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt forandring i planene i dag... ble ikke Ul på meg hos jordmor i dag (annen jordmor) :( Men fikk høre den vakreste lyden av et livlig bankende hjerte, så jeg er lykkelig og glad jeg :)

Har ordinær Ul om to uker, så må bare smøre meg med tålmodighet til da :)

Begynte btw. å grine når jeg hørte lyden, har vært litt småredd og iiiiiiiinga hormonell, neida, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...