Gå til innhold

Ang. samvær. Viktig for meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Det ble slutt mellom meg og barnefar bare måneder etter fødselen og barnet vårt er nå 1 år. Bf stilte ikke opp de første månedene, men har nå fått god kontakt med barnet. Han har hatt barnet hos seg (etter gradvis tilvenning selvfølgelig) annenhver helg i et par måneder nå. Han har også hatt samvær hver onsdag. Så "heter det jo" at barnet skal være to uker hos far på sommeren. Vi har tenkt å dele opp disse så det ikke blir mer enn en uke i strekk. MEN, er det for tidlig? Jeg ser at de har god kontakt og jeg merker ingen (negativ) forskjell på barnet når det har vært hos faren sin. Barnet vil være 15 mnd i sommer. Hvor gammelt var deres barn første gangen de var hos sin far lenger enn en helg? Jeg er så usikker..... Setter pris på alle svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

første gangen min var en uke hos pappaen sin så var han 2 1/2 år.

men vi begynte med 1 overnatting anden vær helg når han var 1 år, også var han der en hel helg første gang når han var 20 måneder. men jeg var nasi hønemor :D

venninnen min sin baby var tre uker hos faren sin når hun var 1 år... men det ville jeg aldri gjort. min er 5 år og har enda ikke vært der lenger en 1 uke av gangen.

Skrevet

Takk for svar :)

Jeg er kanskje ikke fult så hønermor som deg ;) Men synes fortsatt at en uke i strekk høres lenge ut når barnet bare er 15 mnd. Andre med svar/erfaring??

Skrevet

Bonusen var 17 mnd nar vi hadde henne med oss en uke paa ferie første gang. Til vanlig har vi samvær annenhver helg.

Tror hun koste seg :)vi dro bl. A. paa besøk til hennes besteforeldre et par av dagene. Var bortteist en uke. Hadde sannsynligvis blitt lenger, men hadde ikke fri lenger fra jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...