Gå til innhold

Helt utrolig! :)


Anniemor_91

Anbefalte innlegg

I dag har jeg og min kjære vært på en helt utrolig opplevelse. Vi har nemlig vært på 3D ultralyd. Og det var bare helt utrolig.

 

Først da vi kom dit ble legen veldig skuffet, for babyen lå med ryggen opp og ansiktet ned. Dermed ble det veldig vanskelig å få tatt bilder, men da han skulle gi oss en ny gratis time ville han at jeg skulle prøve å gå en liten runde og hoppe og sprette litt, og vips.. Der snudde babyen seg og vi fikk helg perfekte bilder! Vi fikk også bekreftet at det er ei jente. Verdens fineste snuppe <3

 

Vi betalte 1450 kr for det, men syns nå det er verdt hver eneste krone! Det er helt utrolig hvor tydelig man kan se ting. Vi så tydelig at hun har bollekinn (som sin mor ;) ) og at hun hadde hake og munn etter sin far :)

 

Dette er en opplevelse jeg vil anbefale dere alle sammen! Jeg har ikke gjort annet enn å se på bilder av snuppe vår i dag jeg :D Storkoser meg! Gleder meg så innmari til jeg kan sitte med jenta vår i fanget :) Vi har også bestemt at hun skal hete Emma <3

 

Har noen av dere vært på eller skal på 3D ultralyd? Hvordan var deres opplevelse med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var på 3D når jeg gikk med mini, å se han se levende og få så fine bilder var hvert pengene, og at pappaen ikke møtte opp :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på 3D 16.mars, og skrev innlegget "Kom dere på 3D ultralyd damer!" på skravlesiden:

På fredag var vi på 3D ultralyd, og det var en helt fantastisk flott opplevelse!! Er forresten i uke 29. Jeg hadde med de tre gutta mine på 14, 11 og 8, og selvfølgelig mannen min. Det første babyen viste frem var at det virkelig er en liten jente! Vi hadde fått beskjed om det på den ordinære ultralyden også, men jeg som har tre gutter trodde ikke helt på det... Hun åpnet opp munnen og øyne, og en gang så det nesten ut som om hun smilte litt. Vi satt helt fascinert foran skjermen!! Legen var utrolig dyktig og nøye (var inne i 40 minutter), og alt så veldig bra ut! Vi fikk med oss bilder og en liten video film på CD. Det var virkelig verdt hver eneste krone og anbefales på det sterkeste!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på denne - var på 3D ul med samboeren på lørdag og det var en fantastisk opplevelse! Vi hadde ikke fått vite kjønn til nå og var veldig spente på om de klarte å se det. "Det er en jente!", sier de etter bare 2 minutter. HURRA! Sambo har hele tiden trodd det har vært jente, mens alle kommenterer at jeg har guttemage, var godt å få bekreftet at sambo hadde rett :D De var helt sikre på at det var en jente og sa at rosashoppingen nå bare kunne starte (you bet!). Vi fikk se hun blunket med øynene, spriket med tærne, gjespet og øvde på å gripe med fingrene. Sååå nydelig <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...