ellen-propellen Skrevet 27. mars 2012 #1 Skrevet 27. mars 2012 noen som vet hva den heter? Alt er gult. Kvotene og bladene. Den er litt gammeldags tror jeg, bor mest i gamle hager. Jeg ønsker meg en sånn
Gjest sug lut Skrevet 28. mars 2012 #3 Skrevet 28. mars 2012 forsythia? http://www.floridata.com/wallpaper/jpg/Forsythia800.jpg
Ulldott Skrevet 28. mars 2012 #4 Skrevet 28. mars 2012 Gullregn? Den er veldig giftig! Vet om flere barn som har endt opp på sykehus ette å ha spist den....men fin det er den:)
ellen-propellen Skrevet 28. mars 2012 Forfatter #6 Skrevet 28. mars 2012 Det er nok forsynthia ja De er superfine. Takk Lut Nå skal det buskes,omplasseres og ryddes i hagen fremover
Gjest amandine Skrevet 28. mars 2012 #7 Skrevet 28. mars 2012 Forsythia finnes i masse forskjellige farger med blomstring til forskjellig tidspunkt, bare så du vet det når du skal ut på jakt! Det er masse fine varianter!
ellen-propellen Skrevet 28. mars 2012 Forfatter #8 Skrevet 28. mars 2012 Takk:) har en stygg flekk i hagen og tenkte at en slik busk kan dekke den. Da kan jeg jo kjøpe en v hver type å plante sammen tror det kan bli kjempefint
To tette og ei badehette Skrevet 29. mars 2012 #9 Skrevet 29. mars 2012 Gullregn? Den er veldig giftig! Vet om flere barn som har endt opp på sykehus ette å ha spist den....men fin det er den:) Det er "avla" frem en avart av denne som ikke er giftig. Den har jeg!
ellen-propellen Skrevet 29. mars 2012 Forfatter #10 Skrevet 29. mars 2012 Gullregn? Den er veldig giftig! Vet om flere barn som har endt opp på sykehus ette å ha spist den....men fin det er den:) Er det egentlig vanlig at barn spiser av busker og trær ute? Jeg fjerner alt som har " prydbær" men ellers så trodde ikke jeg det var vanlig at barn beitet i hagen
Gjest amandine Skrevet 29. mars 2012 #11 Skrevet 29. mars 2012 Gullregn? Den er veldig giftig! Vet om flere barn som har endt opp på sykehus ette å ha spist den....men fin det er den:) Er det egentlig vanlig at barn spiser av busker og trær ute? Jeg fjerner alt som har " prydbær" men ellers så trodde ikke jeg det var vanlig at barn beitet i hagen Jeg synes det egentlig er veldig greit å lære ungene tidlig at de ikke kan spise alt mulig som finnes ute. Mye kan spises, men mye ikke, og derfor må de alltid spørre før de setter tenna i noe.Jeg kunne ha sikret egen hage, men kan ikke la barna være vant med at alt kan spises for så å slippe dem løs hos naboen og la dem beite på giftige greier der. Eller slippe dem ut i skogen og la dem gnage tysbast eller skumle sopper...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå