Gå til innhold

Sånn gul busk


Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet hva den heter? Alt er gult. Kvotene og bladene. Den er litt gammeldags tror jeg, bor mest i gamle hager.

 

Jeg ønsker meg en sånn :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gullregn? Den er veldig giftig! Vet om flere barn som har endt opp på sykehus ette å ha spist den....men fin det er den:)

Skrevet

Det er nok forsynthia ja :) De er superfine.

Takk Lut :)

 

Nå skal det buskes,omplasseres og ryddes i hagen fremover

Gjest amandine
Skrevet

Forsythia finnes i masse forskjellige farger med blomstring til forskjellig tidspunkt, bare så du vet det når du skal ut på jakt! Det er masse fine varianter!

Skrevet

Takk:) har en stygg flekk i hagen og tenkte at en slik busk kan dekke den. Da kan jeg jo kjøpe en v hver type å plante sammen :) tror det kan bli kjempefint :)

Skrevet

Gullregn? Den er veldig giftig! Vet om flere barn som har endt opp på sykehus ette å ha spist den....men fin det er den:)

 

Det er "avla" frem en avart av denne som ikke er giftig. Den har jeg!

Skrevet

Gullregn? Den er veldig giftig! Vet om flere barn som har endt opp på sykehus ette å ha spist den....men fin det er den:)

Er det egentlig vanlig at barn spiser av busker og trær ute? Jeg fjerner alt som har " prydbær" men ellers så trodde ikke jeg det var vanlig at barn beitet i hagen ;)

Gjest amandine
Skrevet

Gullregn? Den er veldig giftig! Vet om flere barn som har endt opp på sykehus ette å ha spist den....men fin det er den:)

Er det egentlig vanlig at barn spiser av busker og trær ute? Jeg fjerner alt som har " prydbær" men ellers så trodde ikke jeg det var vanlig at barn beitet i hagen ;)

Jeg synes det egentlig er veldig greit å lære ungene tidlig at de ikke kan spise alt mulig som finnes ute. Mye kan spises, men mye ikke, og derfor må de alltid spørre før de setter tenna i noe.

Jeg kunne ha sikret egen hage, men kan ikke la barna være vant med at alt kan spises for så å slippe dem løs hos naboen og la dem beite på giftige greier der.

Eller slippe dem ut i skogen og la dem gnage tysbast eller skumle sopper...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...