Gå til innhold

Flere med lange og tynne/slanke 1-åringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er 79 cm og veier ca 9,3 kg. Mine to andre var mer lubne, så syns hun ser så tynn ut.

Hvor lange og tunge er deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gutten min var 81cm og 10,1 kg på 15mnd kontroll. han er veldig slank synes jeg, er og flere typer bukser i 86 som ikke passer fordi han er så slank.

Skrevet

Gutten min er ca 76 cm og 8,6 kg nå (15 mnd).

Bruker enda noe klær i 68/74 som er akkurat passe. Han spiser lite men ofte, det er vel fasiten for å holde seg slank? Jeg vil ikke at han skal være så tynn når han er så liten da. Hadde gjerne sett at han hadde vært rundt 10 kg.

Han har nettopp vært småsyk i et par-tre uker, og 500 g ned gjorde meg nervøs. Jeg så ribbena godt, og knærne stakk godt ut.

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Mille har akkurat blitt 1 år, hun veier 8,9 kg og er 82 cm, hun ser helt perfekt ut hun passer til å bære nett og slank. Hun vil alltid være det da hele familien hennes er lang og slank.

Skrevet

Jenta mi har også vært slik hele tiden, og mor har hele tiden vært bekymret for vekta :-s Jeg er jo vant til at bebisene mine har ordentlige babyvalker, også kommer hun da, lang og slank og sparsom med valkene. Hun er i tillegg litt småspist og meget aktiv, så får jo ikke mer fett på kroppen av det akkurat.

Hi

Skrevet

Jeg har ei jente som også er lang, 81,1 og hun ble akkurat ett år. Hun er ikke slank da, men litt god og rund. Veier 10,8 kg og helt perfekt:-)

Tror nok jenta di også er perfekt selv om hun ikke har disse babyvalkene;-)

Skrevet

Er ikke mange valkene å se på jenta mi heller. På ettårskontrollen var hun 78 cm og 8,5 kg. Hun har vært lang og slank siden hun ble født og har fulgt sin egen kurve veldig bra stort sett hele tiden:) Jeg var akkurat lik da jeg var liten også, altså lang og tynn. Men hun har arvet pappaen sine bollekinn da, så de fleste tror egentlig hun er "godt i hold" ved første øyekast.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...