Rosepus™ Skrevet 27. mars 2012 #1 Skrevet 27. mars 2012 Hvordan er dere sikre på at det dere kjøper er ekte vare? Tenker spesielt her på baby/barneleker hvor det er viktig at lekene er kvalitetssikret og testet med tanke på giftstoffer og slikt.. Er så mange som sier de kjøper på ebay, men kjenner jeg er usikker på kvaliteten...
IreneUtålmodig Skrevet 27. mars 2012 #2 Skrevet 27. mars 2012 Har somregel kjøpt kjente merkevarer (fisher-price og noe annet). Har ikke erfart noe negativt. Du kan jo søke litt rundt på det du vil kjøpe og se om de har tatt noen tester av de
Rosepus™ Skrevet 27. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2012 Så man kan være trygg på at kjente merkevarer er det de utgir seg for å være og ikke etterligninger?
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2012 #4 Skrevet 27. mars 2012 Tenkte ikke det fantes folk som ikke hadde handla på ebay jeg
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2012 #5 Skrevet 27. mars 2012 Vell vist jeg er usikker på noe er uekte, så er det jo bare å google litt. Hva som er fake og hva som er ekte. Fins mange måter å finne det ut på. Men du tar jo en sjangs når du handler der inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå