Anonym bruker Skrevet 27. mars 2012 #2 Skrevet 27. mars 2012 På kort sikt: ja På lang sikt: nei Ellers kunne jo alle bare tatt den tabletten som funket og så hadde ingen vært overvektige...
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2012 #3 Skrevet 27. mars 2012 Bare lurer på folks opplevelser... er jo sååååååååååå mange reklamer og div ting som skal hjelpe. Før etter bilder og folk som forteller... Er alt dette bløff eller kan det være noe som virker?
Gjest Miryks Skrevet 27. mars 2012 #4 Skrevet 27. mars 2012 Mamma har gått på nutrilett et par år, og har aldri sett henne så slank. Hun spiser nå vanlig mat, hender hun bytter ut et måltid eller to om dagen om hun skal spise annen kraftig mat. Så jo, det funker faktisk.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2012 #5 Skrevet 27. mars 2012 Til #3 Du bør ikke legge så mye i reklamene. Det er betalte historier. Dessuten, har du sett tv-shop? Fake det meste på de reklamene.. ALLTID vær skeptisk til reklame. Hadde det vært et vidundermiddel som hadde kurert fedme hadde jungeltelegrafen(f.eks face) vært nok. Da hadde produsentene aldri trengt å bruke penger på reklame! I dag kom det frem at sjokolade kan slanke. Jeg har absolutt tro på det, men det er ikke sunt da. Ta uansett vitamintabletter. Bytt ut alle måltider med en pose sjokolade eller 200 grams plate. Ta en bit i ny og ne hele dagen. - Jo du går faktisk ned i vekt! Slanker meg slik jeg. Men spiser du frokost, lunsj, middag og kvelds i tillegg går du selvfølgelig opp!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2012 #6 Skrevet 27. mars 2012 Slankeprodukter og slankekurer virker i den grad at det får folk til å gå ned i vekt og det er det vel ingen tvil om. Problemet er at mange går på en kur til de har nådd vekta de ønsker å oppnå, så går de (raskt eller gradvis) tilbake til den maten og det aktivitetsnivået de hadde før kuren og da blir de jo minst like store som de var før kuren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå