Anonym bruker Skrevet 27. mars 2012 #1 Skrevet 27. mars 2012 Nå har vi hatt av og på med feber i nesten to uker, 41 på det meste. Var feberfri lørdag, men søndag 39,5, mandag 38,5 og i dag maks 38 MEN feberfri kveld. Om hun er feberfri imorgen tidlig, hadde dere levert da??
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2012 #3 Skrevet 27. mars 2012 Nei. Men hadde bestilt en legetime for å finne ut hvorfor barnet har feber så lenge. Dere har vel vært hos legen i løpet av disse 2 ukene også?
Gjest meg mamma? Skrevet 27. mars 2012 #4 Skrevet 27. mars 2012 Nå har vi hatt av og på med feber i nesten to uker, 41 på det meste. Var feberfri lørdag, men søndag 39,5, mandag 38,5 og i dag maks 38 MEN feberfri kveld. Om hun er feberfri imorgen tidlig, hadde dere levert da?? Nei, 24 timer feberfri hjemme før en går i barnehagen igjen
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2012 #5 Skrevet 27. mars 2012 Nei. Hun bør ha MINST en feberfri dag hjemme før barnehage. 38 er feber.
It's all about me Skrevet 27. mars 2012 #7 Skrevet 27. mars 2012 Nei det hadde jeg ikke gjort. Er tydelig at feberen sitter løst, så hadde da holdt henne hjemme imorgen...og det skal du vel uansett i følge regelen om en feberfri dag.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2012 #9 Skrevet 27. mars 2012 vI var til legen forrige uke, rød i hals og ører men ingen tegn til betennelse. Forrige gang hun hadde betennelse, så skrek hun mye og tok seg veldig til ørene. Så har ikke formening om at det skal være det nå. Uansett, hun tok forresten MMr vaksinen for to uker siden nå, om det har noe å si? Hun er i veldig fin form og styrer på, spiser greit endelig og sover godt om natten. Legen mente det bare var et virus og det måtte gå sin gang. Var visst mange små der ute med slik febersyke styr..
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2012 #10 Skrevet 27. mars 2012 Jeg har alltid en feberfri dag før småen sendes i barnehagen igjen. De trenger det for å komme seg til hektene før de deltar i aktive barnehagedager. Men siden hun var feberfri og så fikk feber igjen hadde jeg vurdert en dialog med legekontoret om en liten sjekk. Veldig kjedelig om hun har en infeksjon som blomstrer for fullt etter bare en dag eller to i barnehagen .Da har du plutselig en ny lang runde med sykdom.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2012 #11 Skrevet 27. mars 2012 Hadde holdt henne hjemme for å gi kroppen tid til å komme seg. Er jo tydelig at det er noe som sitter i, som må få gå sin vei. Bedre å holde hun hjemme en dag istede for å ha ho i barnehagen, og så at hun da blir syk igjen.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2012 #12 Skrevet 27. mars 2012 Sukk ja vet jo det at vi bør være hjemme imorgen.. Er bare så lei av jobben som presser og pusher og maser nå... Faren har tatt en uke og jeg holder på med den andre uken nå.. Blir selvfølgelig hjemme, ville bare lufte tankene litt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå