Gå til innhold

Er dette mishandling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom mannen deres slår dere i armen med knytteneven sin, hardt nok til at dere kjenner det en stund etterpå men ikke så hardt at det blir blåmerke.

Vil dere da si at mannen har gått over en grense eller er dette noe en "bør" tåle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Over grensa, følte du selv det var ok etterpå? en skal ikke bruke vold av noen art overfor andre!

Skrevet

Hvorfor i all verden ska man tåle å bli slått?

På armen eller noe annet sted?

Ikke bra.

Skrevet

Ikke bra. Jeg ville blitt drittsinna, med klar beskjed om at dette aldri skal gjenta seg.

Skrevet

Helt klart over grensa!

Skrevet

Hvis mannen min hadde gjort det hadde jeg gått fra han før det er for sent. Min mann ville aldri ha rørt meg fysisk på en negativ måte. Det er IKKE OK!

Skrevet

Hvis det skjer i lek eller ved uvørenhet ser jeg like lite problem med det som om jeg gikk på en dør.

Om han hadde gjort det en gang for å skade meg hadde det vært helt uakseptabelt, men ikke mishandling.

Om han hadde gjort det stadig vekk for å bryte meg ned psykisk ville jeg kaldt det mishandling.

Skrevet

Jeg elsker å bli slått når vi har sex, men hadde ikke godtatt det utenfor senga nei.

Skrevet

Sier som hun over: hvis det ble gjort for å skade, er det uakseptabelt.

Men mishandling er kanskje litt sterkt ord? Tenker at mishandling handler om mer grusomme ting, og gjerne gjentatte ganger og over tid? Mulig det bare er min oppfattelse av ordet...

Skrevet

For meg er det ikke et spørsmål en gang, det er helt klart over grensen. (Med mindre de var i en lekesituasjon som en over nevnte).

Skrevet

ikke mishandling, men over streken og det kan føre til mer.

Akkurat sånn begynte det med meg. Et slag i armen mens vi kranglet i bilen, og plutselig har jeg sløst bort 4 år av livet mitt med en mann som kvelte meg til jeg ble bevisstløs hver dag, spente og slo meg i hodet. om ikke mer, som jeg ikke husker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...