Anonym bruker Skrevet 27. mars 2012 #1 Skrevet 27. mars 2012 Ja, hva er det slemmeste dere har gjort noen gang? Med viten og vilje?
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2012 #2 Skrevet 27. mars 2012 En gang for mange år siden banka meg og noen venner opp en fyr på festival. Han hadde riktignok trua meg med balltre og juling (visste ikke hvem han var en gang), men vi trengte vel ikke banke han så opp som vi gjorde :/ Jeg har stjålet penger av mamma, ganske mye også. Var ung da. Jeg har lugget med eksen til gamle bestevenninna mi, etter at hun lå med eksen min. Vi er visst like dårlige venninner og ikke venner i dag Kan ikke komme på noe mer i farta, men har nok sikkert gjort fler slemme ting
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2012 #3 Skrevet 27. mars 2012 Det må ha vært da jeg ble sammen med en som bestevenninna mi var forelska i. Det var ikke helt med viten og vilje da. Han var forelsket i meg, jeg drakk meg sørpe full på fest og klinte visstnok med han. Jeg husket ikke noe av det neste dag, men det hadde vært en megakrangel og jeg tenkte at når jeg først hadde satt alle i den kjipe situasjonen så fikk jeg jammen meg late som jeg var forelsket i han også. Så det virket som jeg gjorde det av en "god" grunn i det minste. Også var det noen som ordnet verdens beste og fineste bursdagsfest for meg, men jeg ga ikke gave til dem engang da de hadde bursdag. Det var også utrolig slemt av meg. Begge disse tingene var da jeg var 17-18 år og jeg har ærlig talt fortsatt dårlig samvittighet for begge deler.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2012 #4 Skrevet 27. mars 2012 Oh, jeg var ganske fæl mot ei kjæresten til en gutt jeg hadde hatt noe på gang med (...og følgelig ikke følte at jeg var helt ferdig med...). Tror hun var ganske redd for meg, men jeg hadde aldri møtt henne og ingen planer om å gjøre noe mot henne heller - jeg bare sørget for å kose meg litt med kjæresten hennes og sørge for at hun fikk høre om det. Tror jeg ødela mye for henne, hun hadde det ikke helt greit... Jeg var ung og dum, huff!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2012 #5 Skrevet 27. mars 2012 det slemmeste jeg har gjort var å ha sex med en annen en kjæresten min, for så å fortelle han det. bare for å se hvor leiseg han ble. også fortalte jeg dama til broren min om alt det stygge mamma hadde sakt om henne.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2012 #6 Skrevet 27. mars 2012 Jeg har flere ganger fått gutter til å "møte" meg på avtalte steder i byen for å se de drite seg ut når jeg aldri dukka opp. Meg og venninnene mine satt og lo av de.. Er jo litt tragikomisk da, du chatter med ei jente i to dager på msn og møter henne uten å ha tlf nr hennes en gang. Meg og bestevenninna mi syns så synd på krabbene som lå i sanketeinene der vi har hytte, så vi satt like godt alle fri. Det var sikkert 200-300 krabber som pilte lykkelig av sted til havs og vi løp som gale for å ikke bli oppdaga. Jeg lå med en som venninna mi likte og fortalte det til henne. Hun ble kjempelei seg, men tilga meg. Han fyren ble forelska i meg og det fortalte jeg til henne, ikke vet jeg hvorfor. Jeg ville sikkert at hun skulle vite at han hadde lyst på meg og ikke henne. Jeg fortalte til ei venninne at eksen hennes hadde klint med ei felles venninne av oss på byen. Hun som klinte med eksen fikk bank.. Huff, den angrer jeg på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå