bever Skrevet 27. mars 2012 #1 Skrevet 27. mars 2012 Er det noen som vet hvilken aldersgrense det er på Titanic? Nå kommer den i 3D, og det hadde vært hyggelig å se den med barna - om aldersgrensen er ok...
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2012 #2 Skrevet 27. mars 2012 Siden 3D ikke er noe særlig bra for barns øyne og kan føre til skader så vil jeg hoppe over 3D-filmer med barna. Joda, det kan gå greit, men jævlig kjedelig om det ikke skulle gjøre det.....
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2012 #3 Skrevet 27. mars 2012 3D er vel helt greit fra 6-8 års alder, da er øyet ferdig utviklet og faren for å utvikle sjeling over? Barn under skolealder ser vel ikke på denne filmen? Aldersgrensen på filmen før den ble 3D var 15 år.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2012 #4 Skrevet 28. mars 2012 Vet ikke aldersgrensen, men du finner det sikkert på nett. Ikke det du spurte om - men - er Titanic egentlig en "hyggelig film å se med barna"? Den handler om to personer som sniker seg til å møtes på en båt, intens kjærlighet, konflikter mellom klasser og innenfor familier og ikke minst det faktum at båten synker, etter at man har fått se masse mennesker som ikke får være med i livbåtene. Klart man skal vise barna virkelighet etter hvert som de vokser til, og at ulykker på båter kan skje, men dette er i mine øyne en film med bare voksne/ungdommelige temaer. Jeg liker filmen, men tenker på ingen måte at det er noe for 6åringen min. Når det sagt, kan det jo være dine barn er en del eldre da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå