RachaelRay Skrevet 27. mars 2012 #1 Skrevet 27. mars 2012 Hva forventer dere at de skal gjøre, og hva klarer de å gjennomføre? Har dere belønningskjema og ukelønn, og må dere mase om at det skal bli gjort? Jeg har vært en curlingmor.. så her gjør minstemann fint lite. Jeg har tid til å gjøre det meste mens barna er på skolen, så orker ikke mase for å få ting gjort, men innser at det er en bjørnetjeneste. Så vi må legge en plan
Gjest Heartbroken Skrevet 27. mars 2012 #2 Skrevet 27. mars 2012 Vi har aldri hatt faste oppgaver som barne måtte gjøre. Vi har heller praktisert at man hjelper til når det er nødvendig, type gå ut med søppel, tømme oppvaskmaskin, hente post, støvsuge, handle på nærbutikken osv. De har heller ikke fått ukelønn, men penger når de har trengt det. Har fungert flott hos oss, nå har vi to flotte tenåringer som tar i et tak der de ser at det trengs uten å forvente å få ekstra betalt for det.
RachaelRay Skrevet 27. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2012 Vi har aldri hatt faste oppgaver som barne måtte gjøre. Vi har heller praktisert at man hjelper til når det er nødvendig, type gå ut med søppel, tømme oppvaskmaskin, hente post, støvsuge, handle på nærbutikken osv. De har heller ikke fått ukelønn, men penger når de har trengt det. Har fungert flott hos oss, nå har vi to flotte tenåringer som tar i et tak der de ser at det trengs uten å forvente å få ekstra betalt for det. Det er jo egentlig slik det er her også. Han er liker å hjelpe til, så han sier jo ja når jeg spør om slike ting som du nevner. Her får han også penger når det er nødvendig. Men egentlig kunne jeg tenkt meg at han hadde faste oppgaver
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå