Gå til innhold

Hva er dere engasjert i på fritiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Både faste aktiviteter som hele familien gjør sammen men også det du gjør alene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det kun meg og ett barn, så vi har ikke så mange faste aktiviteter, men vi gjør mye sammen :)

Jeg er engasjert i Røde Kors og frivillig arbeid så jeg brulker mye av fritiden min på det. Barnet er ofte med :)

Skrevet

Ikke noe spesielt. Jeg syns tiden forsvinner med jobb, barn og ting som må gjøres i og med huset.

Skrevet

Felles aktiviteter er selvfølgelig vanlige ting som turer i skogen på ski eller på beina, turer i svømmehallen, på stranda eller på skøytebanen, men ikke faste ting hele familien samlet.

På egenhånd sitter jeg i noen styrer, både på lokalt og nasjonalt plan og så jeg løper og trener 4 ganger i uka,

Gjest Kira med en av hver
Skrevet

For øyeblikket er det meste av aktiviteter satt litt på hold, da vi har en nyfødt, en på 2,5 år og en hund som må luftes. Så mesteparten av tiden går med på barna og bikkja (og fikse alt som må fikses i huset!).

Forhåpentligvis får vi tid og overskudd til det vi er interessert i igjen når barna blir litt eldre. Jeg har alltid likt hunder, og drev tidligere en organisasjon som jobbet med omplassering av hunder. Så dette skulle jeg gjerne tatt opp igjen om ikke så altfor lenge. Ellers er mannen ungdomsleder i Heimvernet og har vært med i Røde Kors.

Skrevet

Med baby paa 7 mnd er det ikke mye fritid.

Etter han legger seg hender det at jeg leser litt, eller saa blir det dessverre altfor mye internett. Har bestemt meg for aa kutte ned nett-tiden naa naar sommeren kommer.

Gjest AnneS
Skrevet

Trening og hund :) pluss stor musikkinteresse :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...