Gå til innhold

NÅR NOEN ER UTRO,

Anbefalte innlegg

Skrevet

SÅ ER DET MINST 3 PARTER INNBLANDET!

Den ene skal ikke behøve Å ta pÅ seg ansvaret for alles lykke. En er selv ansvarlig for sin egen lykke!!!

Jeg lever ikke, og er heller ikke lykkelig pÅ grunn av mannen jeg har valgt Å leve sammen med. Han er sammen med meg fordi jeg er lykkelig, trygg og har det bra i livet mitt!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Så du mener at kun de som har fått over gjennomsnittet lykke utdelt i livet, fortjener en god partner. En som er blitt mishandlet av en familiemedlem, gjengvoldtatt, utsatt for omsorgssvikt i hjemmet eller generelt har hatt mye motgang og ikke kan være lykkelig og trygg, fortjener bare dritt. Javel.

Nei, man skal ikke ta på seg ansvaret for alles lykke. Men i utroskap som den bedratte partneren ikke vet om, er det KUN to involverte. Du kan ikke bli involvert i noe du ikke vet om og ikke har mistanke om.

Skrevet

Så du mener at kun de som har fått over gjennomsnittet lykke utdelt i livet, fortjener en god partner. En som er blitt mishandlet av en familiemedlem, gjengvoldtatt, utsatt for omsorgssvikt i hjemmet eller generelt har hatt mye motgang og ikke kan være lykkelig og trygg, fortjener bare dritt. Javel.

Nei, man skal ikke ta på seg ansvaret for alles lykke. Men i utroskap som den bedratte partneren ikke vet om, er det KUN to involverte. Du kan ikke bli involvert i noe du ikke vet om og ikke har mistanke om.

HI her:

DU ER SELV ANSVARLIG FOR EGEN LYKKE! DET GåR å JOBBE SEG UT AV ALT, DET ER MIN EKS BEVIS FOR. MER VOLD I HJEMMET OG OMSORGSSVIKT SKAL DU LETE LENGE ETTER. Nå ER HAN UTDANNET, EIER EGEN LEILIGHET, NY KJæRESTE OG EIER EGEN BIL UTEN LåN!

Så DET GåR AN å GJØRE SEG SELV LYKKELIG!

SKJERPINGS FOLKENS! IKKE LEGG DIN EGEN LYKKE I ANDRES HENDER! DET VIL ALDRI LEDE TIL NOE GODT!!!!!

Det vet dere innerst inne!

Skrevet

OG JO; DU KAN FINT VæRE INVOLVERT I NOE DU IKKE VET NOE OM! Nå må du tenke deg litt om før du skriver!!!

Du er jo involvert i mye du nå, som du ikke vet om. Du som person, har så mye mer makt til å gjøre endringer enn det du selv tror!

Skrevet

Tror det er på tide å komme ut av boblen du lever i. Verden er ikke så svart hvitt som du tror......

Skrevet

Og hva har det med utroskap og gjøre?? Og hvorfor skriver du med store bokstaver??

Skrevet

OG JO; DU KAN FINT VæRE INVOLVERT I NOE DU IKKE VET NOE OM! Nå må du tenke deg litt om før du skriver!!!

Du er jo involvert i mye du nå, som du ikke vet om. Du som person, har så mye mer makt til å gjøre endringer enn det du selv tror!

Sorry språket, men hvordan i faen kan man jobbe seg gjennom noe man ikke vet om???

Gjest Heartbroken
Skrevet

Det blir ikke mer sant fordi om du bruker store bokstaver (roper)!

Man er ansvarlig for egen lykke, det er sant. Men man er ikke ansvarlig for valg andre tar som involverer oss.

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

I alle dager!? Det er kun en person som har ansvaret, og det er den personen som velger å bedra partneren sin. I stedet for å snakke, komme med forlsag og generelt gjøre ting bedre går den personen som bedrar vekk fra sin partner for å gjøre noe ekstremt egoistisk.

Man kan skylde på partneren så mye man vil for sitt utroskap, men alt koker ned til at den som bedrar er den som har hatt problemer, men likevel ikke jobbet for å komme ut av problemene. Her finnes det selvfølgelig unntak i rgelen, men i de aller fleste forhold er den parten som blir bedratt totalt utenforstående, og aner ingenting.

Skrevet

Om det gjør deg lykkelig å påføre andre smerte og ulykke så sier vel det sitt om deg!

(Regner med at du skriver med bakgrunn i utroskaps-tråden og at den som er elskerinne ikke har noe ansvar.) Hadde jeg fått vite at jeg var med på å bedra noen så hadde ikke den sexen gjort meg like lykkelig lenger for å si det sånn. At noen andre skal lide for at jeg skal ha det godt er ikke veien til lykke for meg.

Den som er utro er såklart skyld i problemet og den ansvarlige, men at noen klarer å nyte sexen når det sitter en bedratt familie i denne mannens hjem skjønner jeg ikke. Det ville ikke gjort meg lykkelig i hvertfall, selv om jeg ikke har ansvar for annet enn mine egne handlinger.

Skrevet

HI her:

DU ER SELV ANSVARLIG FOR EGEN LYKKE! DET GåR å JOBBE SEG UT AV ALT, DET ER MIN EKS BEVIS FOR. MER VOLD I HJEMMET OG OMSORGSSVIKT SKAL DU LETE LENGE ETTER. Nå ER HAN UTDANNET, EIER EGEN LEILIGHET, NY KJæRESTE OG EIER EGEN BIL UTEN LåN!

Så DET GåR AN å GJØRE SEG SELV LYKKELIG!

SKJERPINGS FOLKENS! IKKE LEGG DIN EGEN LYKKE I ANDRES HENDER! DET VIL ALDRI LEDE TIL NOE GODT!!!!!

Det vet dere innerst inne!

Du får ta med deg holdningen din og reise en tur til Afrika, og fortelle dette til barnesoldatene der. Eller til mØdrene i Afganistan som mistet barna sine i kuldeperioden i vinter. Eller til bestemØdrene i Afrika som forsØrger Ørten barnabarn etter at deres egne barn er dØde av AIDS. Eller til legene i U-land som ikke har tilgang til enkel antibiotika, og derfor ser pasientene dØ av simple infeksjoner. Eller til kvinnene verden over som må leve i skjul og med dØdsangst resten av livet på grunn av en voldelig eks. Eller til den unge jenta som blir dØmt til dØden ved steining for sex utenfor ekteskap fordi hun er blitt gjengvoldtatt. Jadda. Dere er deres egen lykkes smed.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...