Gå til innhold

alene i påsken.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre? Har ikke barna og kjæresten har nesten akkurat flyttet ut. Nesten bare venner med barn og som skal avgårde. Synes litt synd på meg selv nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da.. men har du ikke øvrig familie da? Mor, far, søsken, tante, onkel du ikke har sett på en stund.

Hadde dette skjedd meg og jeg ikke kunne reist til familien min så hadde det nok vært litt tussi for meg også, jeg skjønner deg godt altså. Men hadde vel vært litt godt også, å få sove lenge, gå turer, lese god bok, se masse møl på tv osv.

Dagene går jo, men klart man har ferdiginnstilte forventninger til høytider da man er vant til å ha masse folk rundt seg.

Du finner vel på noe, klem :)

Skrevet

Er jo bare fordi det er høytid selvfølgelig. Går helt sikkert bra. Men synes det er litt trist bare.

Skrevet

Me 2 :) Datteren min dro idag. Skal dra å hilse på min søsters nyfødte datter og være med øvrig familie. Påsken har jo ikke så mange helligdager vettu, går nok bra:)

Skrevet

Åh, jeg ville nytt hvert sekund!

SÅ deilig Å ha huset helt for seg selv en liten uke da, legge seg sent om kvelden, sove lenge om morgenen, gÅ lange turer i skogen og høre pÅ fuglekvitteret, se søppel pÅ tv, spise mat ungene ikke liker, lese en bok, ta et langt bad, kanskje til og med gÅ pÅ kino helt alene, ta frem sykkelen og sykle en tur,..

Lad batteriene skikkelig og vær verdens mest opplagte mamma nÅr ungene kommer hjem igjen!

Skrevet

Jeg skjønner deg veeeldig gått, å folk i et forhold vet ikke helt hvordan du har det. Når jeg var samboer, så sendte jeg bf og barna på hytta i et par dager, åpnet et flaske vin, bestilte kinamat, og koste meg gløgg i hjel :P

Men nå, nå som jeg har blitt singel. Da er det helt fryktelig å være alene i påska, jeg blir veldig ensom!

Vi får prøve å kose oss, her blir det å se på tv, data og få dagene til å gå.

Klem.

Skrevet

Jeg blir både alene og ikke alene. Som alltid har vi litt her og litt der påske, vi planlegger lite i påsken egentlig for vi ser hvor vi ender opp.

Her skal ungene være med farmor på hytta i første delen av påska, når de kommer hjem vet jeg ikke. Jeg jobber så det er jo ikke så spennende her før de røde dagene kommer.

Jeg skal kose meg hjemme i hagen, rydde og ordne litt. Sove lenge når jeg kan, ta meg ett glass midt på dagen om jeg vil. Skal nyte litt alene tid. Min mann jobber og jobber, så vi ser hverandre i døra siden vi jobber turnus begge to. Hans unger feirer hele påsken sammen med moren dems.

Mulig vi skal på hytta med min familie i siste delen, eller ungene drar dit. Jeg jobber påskeaften så jeg må uansett hjem da. Men det er ikke så langt unna så det er ikke ett problem.

Jeg syns det er utrolig deilig med noen dager til å puste ut, gjøre ting jeg ikke rekker i hverdagen når ungene er her. Men det er så utrolig deilig når ungene kommer hjem blide og fornøyde.

Skrevet

Når enn har det bra så er det alltid deilig å nyte endel tid alene. Men kanskje ikke akkurat nå når situasjonen er som den er. At vi har flyttet fra hverandre. Men prøver å se det positive i det som er. Er at endelig får jeg gjort endel i huset, gå lange turer, gå på kino, se en film hjemme, lese bok hele dagen, sove lenge osv. Må nok være litt sosial også, hvis ikke blir jeg vel små rar. Får være med øvrige familie og noen venner som er hjemme. Har bestemt meg for at jeg skal kose meg.

Skrevet

Du er ikke alene om det nei. Her tar mannen sønnen vår, og reiser til svigers mens jeg blir hjemme å skriver på bachelor. Skulle helst ha vært med for å si det slik, men jeg mååå få skrevet en god del denne uken, så da må jeg ha ro.

Har bare vært borte fra sønnen min i tre dager tidliger og da skrek jeg i to av dem, så jeg gruer meg til denne uka som kommer gitt. hehe. Men jeg har familie i nærheten om ensomheten skulle bli for stor.

Vi får kjøpe inn kvikklunch og solo, å kose oss i eget selskap ;)

Skrevet

Litt kjedelig å kjenne på den ensomhets følelsen bare :-( Går sikkert bra, men gruer meg litt nå.

Skrevet

Litt kjedelig å kjenne på den ensomhets følelsen bare :-( Går sikkert bra, men gruer meg litt nå.

"Jeg har 2 sjefer i huset" Er det du som har opprettet innlegget her, alene i påsken?

Så bare du hadde ett annet innlegg om hva man kan legge i påskeegget til kjæreste? :)

Skrevet

:-) Jeg blei litt forvirra over om 2 sjefer var hi jeg og, men samma det. Til Hi og alle andre som skal være aleine. Nyt dagene men føl på hva som føles rett for hver enkelt. Jeg vet at jeg kan kose meg aleine, men på 3.dagen blir jeg rastløs og begynner føle på ensomheten, så det kan være lurt å legge inn litt små planer, som kaffebesøk der, en lunsj der, en gå tur med ei venninne etc, sånn at dagene inneholder noen timer med sosialt. Da syns i allefall jeg det er lettere å dra hjem å kose seg etterpå :)

God påske til dere alle sammen, håper den blir fin.

Skrevet

Har kjæreste, men har vært alene i påsken. Og selv om han har flyttet ut. Innviklet det her. jaja.Påsken gikk bra den tross alene :-)

Skrevet

"Jeg har 2 sjefer i huset" Er det du som har opprettet innlegget her, alene i påsken?

Så bare du hadde ett annet innlegg om hva man kan legge i påskeegget til kjæreste? :)

Har folk virkelig ikke eget liv slik at de bruker masse tid på å tråle opp og ned forumet og søke innlegg fra de forskjellige brukerne, for så å konfrontere dem med det?

Skrevet

snakk for deg selv ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...