Iselilja Skrevet 27. mars 2012 #1 Skrevet 27. mars 2012 Guttene var hjemme fra skolen i går pga omgangssyke, og har en bonusdag hjemme nå for å være helt sikre på at de ikke smitter noen. Friske er de i alle fall, og løper rundt i hagen i shorts og t-skjorte med hver sin is Jeg nyter en kopp te i sola, mens minsten i magen slår salto så magen hopper Nå skal jeg opp og hente lillebror i barnehagen (har holdt ham unna storebrødrene så han ikke skal bli smittet), så skal vi bare kose oss resten av dagen, og nyte forsmaken på sommeren. 22 grader i skyggen i mars
Gjest Heartbroken Skrevet 27. mars 2012 #2 Skrevet 27. mars 2012 For et hyggelig lite hverdagsglimt Fikk frem smilet her jeg sitter og er litt deppa i dag. Takk for det og ha en fortsatt strålende dag!
Iselilja Skrevet 27. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2012 For et hyggelig lite hverdagsglimt Fikk frem smilet her jeg sitter og er litt deppa i dag. Takk for det og ha en fortsatt strålende dag! Ja, man må må bare gripe slike øyeblikk I tillegg ble min lungesyke far, som jeg har vært bekymret for lenge, innlagt på sykehuset i natt, og er allerede på bedringens vei. Han har kols og har fått en mycoplasmainfeksjon, men i går ble han hentet med ambulanse, og nå får han pustehjelp og antibiotika. Godt å vite at han er i de beste hender!
Iselilja Skrevet 27. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 27. mars 2012 For et hyggelig lite hverdagsglimt Fikk frem smilet her jeg sitter og er litt deppa i dag. Takk for det og ha en fortsatt strålende dag! Og ha en strålende dag, du også!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2012 #5 Skrevet 27. mars 2012 Helt på siden. Men venter du gutt nummer 4? Hørtes ut som en lykkelig stund
Iselilja Skrevet 27. mars 2012 Forfatter #6 Skrevet 27. mars 2012 Helt på siden. Men venter du gutt nummer 4? Hørtes ut som en lykkelig stund Tror det blir gutt, men vet ikke sikkert. Vi sa til jordmor på ultralyden at vi ikke ville vite det. Men "dessverre" hadde sykehuset helt nytt ultralydutstyr, med litt for bra oppløsning. Og da jordmor satte sonden på magen, så vi rett hjem, for å si det sånn Jm ville ikke bekrefte noe, siden vi sa vi ikke ville vite, men vi synes tydelig vi så en liten tut begge to
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2012 #7 Skrevet 27. mars 2012 Det høres veldig koselig ut! Her er også ei lita ei som turner i magen:) Små hverdagsgleder! Herlig! Ha en fin dag videre:) Og lykke til med familieforøkelsen!
Iselilja Skrevet 27. mars 2012 Forfatter #8 Skrevet 27. mars 2012 Det høres veldig koselig ut! Her er også ei lita ei som turner i magen:) Små hverdagsgleder! Herlig! Ha en fin dag videre:) Og lykke til med familieforøkelsen! Takk det samme!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå