Gå til innhold

Akkurat nå er livet helt herlig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Guttene var hjemme fra skolen i går pga omgangssyke, og har en bonusdag hjemme nå for å være helt sikre på at de ikke smitter noen. Friske er de i alle fall, og løper rundt i hagen i shorts og t-skjorte med hver sin is :) Jeg nyter en kopp te i sola, mens minsten i magen slår salto så magen hopper :) Nå skal jeg opp og hente lillebror i barnehagen (har holdt ham unna storebrødrene så han ikke skal bli smittet), så skal vi bare kose oss resten av dagen, og nyte forsmaken på sommeren. 22 grader i skyggen i mars :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Heartbroken
Skrevet

For et hyggelig lite hverdagsglimt :)

Fikk frem smilet her jeg sitter og er litt deppa i dag. Takk for det og ha en fortsatt strålende dag!

Skrevet

For et hyggelig lite hverdagsglimt smile.png

Fikk frem smilet her jeg sitter og er litt deppa i dag. Takk for det og ha en fortsatt strålende dag!

Ja, man må må bare gripe slike øyeblikk :)

I tillegg ble min lungesyke far, som jeg har vært bekymret for lenge, innlagt på sykehuset i natt, og er allerede på bedringens vei. Han har kols og har fått en mycoplasmainfeksjon, men i går ble han hentet med ambulanse, og nå får han pustehjelp og antibiotika. Godt å vite at han er i de beste hender!

Skrevet

For et hyggelig lite hverdagsglimt smile.png

Og ha en strålende dag, du også!

Skrevet

Helt på siden. Men venter du gutt nummer 4?

Hørtes ut som en lykkelig stund :)

Skrevet

Helt på siden. Men venter du gutt nummer 4?

Hørtes ut som en lykkelig stund smile.png

Tror det blir gutt, men vet ikke sikkert. Vi sa til jordmor på ultralyden at vi ikke ville vite det. Men "dessverre" hadde sykehuset helt nytt ultralydutstyr, med litt for bra oppløsning. Og da jordmor satte sonden på magen, så vi rett hjem, for å si det sånn :)

Jm ville ikke bekrefte noe, siden vi sa vi ikke ville vite, men vi synes tydelig vi så en liten tut begge to ;)

Skrevet

Det høres veldig koselig ut! Her er også ei lita ei som turner i magen:)

Små hverdagsgleder! Herlig!

Ha en fin dag videre:) Og lykke til med familieforøkelsen!

Skrevet

Det høres veldig koselig ut! Her er også ei lita ei som turner i magen:)

Små hverdagsgleder! Herlig!

Ha en fin dag videre:) Og lykke til med familieforøkelsen!

Takk det samme!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...