Gå til innhold

Burde jeg kontakte lege?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 32.

i dag har jeg sett masse "stjerner"

Og nå for en halvtime siden ble jeg veldig kvalm.

Jeg har ikke direkte vondt i hodet, mere i øynene. Og det er ikke vondt, men ubehagelig.

Jeg er en av de som er redd for og kontakte legen en gang for mye, derfor jeg spør her først :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan hende dette er tegn på sv.skaps forgiftning. Så du kan jo ta en tlf til legen å høre hva de mener.

Skrevet

Jeg er veldig lik deg, hehe :)

Men svangerskapsforgiftning kan gi øyesymptom og kvalme, så jeg ville ringt lege med det samme jeg i tilfelle det kan være starten på det.. Bare for å ha det utelokket iallefall :)

Skrevet

Kan jeg ringe føden?

Jeg rakk ikke tlf tiden til legen!! :/

 

hi

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Ja, ring føden. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...