Anonym bruker Skrevet 27. mars 2012 #1 Skrevet 27. mars 2012 Er i uke 32. i dag har jeg sett masse "stjerner" Og nå for en halvtime siden ble jeg veldig kvalm. Jeg har ikke direkte vondt i hodet, mere i øynene. Og det er ikke vondt, men ubehagelig. Jeg er en av de som er redd for og kontakte legen en gang for mye, derfor jeg spør her først
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2012 #2 Skrevet 27. mars 2012 Kan hende dette er tegn på sv.skaps forgiftning. Så du kan jo ta en tlf til legen å høre hva de mener.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2012 #3 Skrevet 27. mars 2012 Jeg er veldig lik deg, hehe Men svangerskapsforgiftning kan gi øyesymptom og kvalme, så jeg ville ringt lege med det samme jeg i tilfelle det kan være starten på det.. Bare for å ha det utelokket iallefall
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2012 #4 Skrevet 27. mars 2012 Kan jeg ringe føden? Jeg rakk ikke tlf tiden til legen!! :/ hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå