Anonym bruker Skrevet 27. mars 2012 #1 Skrevet 27. mars 2012 Jeg har ei veldig god venninne, som har ei datter som går i samme klasse. Denne jenta er fryktelig sjefete, og er ekkel og ufin mot de andre. Jeg har opptil flere ganger gitt venninnen min tilbakemelding, når det har gått for langt overfor mitt barn. Men jeg vet at de fleste jentene i klassen hennes, synes hun er en pest og en plage.... Jenta hennes er rett og slett ufyselig (hun er 11), hun er manipulerende og utspekulert, og det er alltid styr rundt henne. Det er gått så langt at flere av jentene i klassen ikke ønsker bursdagsselskap, fordi de må be henne også. Jeg vet at veninnen min har fått tilbakemelding fra andre foreldre også, men det virker som om hun på en måte tar det og på en annen måte mener det blåses opp. For å være ærlig, så har hun ikke peiling på hvordan barnet hennes blir oppfattet, og jeg ser det ikke som mitt oppdrag å måtte fortelle henne det heller. Men nå topper det seg igjen. En klassevenninne skal feire bursdag til helgen, og vil kun ha 2 stk, for å slippe å be denne jenta. Det har hun ikke fått lov til, så da blir det hele jentegruppa. Enden på visa er at flere allerede gruer seg til bursdagen..... Så da mener jeg, er det noe mer jeg som venninne til mora hennes kan gjøre for å få opp øya?
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2012 #2 Skrevet 27. mars 2012 *datter som går i samme klasse som min datter* skulle det stå.... HI
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2012 #3 Skrevet 27. mars 2012 Kan det være en idé å ta det opp med læreren eller helsesøster? Hvis det ikke når frem når dere prater med henne, vil hun kanskje høre på dem. Læreren bør jo ha observert noe selv også.
Netti*** Skrevet 27. mars 2012 #4 Skrevet 27. mars 2012 Skjønner hva du mener. Her har vi en pøbel i klassen til mitt barn. Hele klassen var invitert, er ikke så store klassen. Men ei ble ikke invitert fordi ho er for tykk, ei anna fordi ho var for dominerende, ei 3 fordi ho hadde gjort det slutt med han og den siste fordi han var blitt sammen med ex. Hallo de er 7-8 år gamle. Det værste var at læreren ikke kunne gjøre noe fordi mora hadde sendt melding til de som ble invitert... Hadde skjemmes om jeg var henne. I tillegg ble dette snakket masse om på foreldremøter samt hva gaver skulle koste sånn ca... Så finnes mange som ikke har alt tilkoblet i topplokket der ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå