Gå til innhold

Inspirerert: Hva om man vil ha litt uvanlig bursdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gokart-bursdag, dra på Freia Sjokoladefabrikk, etc. Ting som koster litt per pers. Skal man da droppe det, fordi foreldrene i klassen har bestemt at man Må invitere alle? Og ofte har man jo andre venner/fettere/kusiner som man ønsker å invitere i tillegg. Skal man være tvunget til å droppe dem fordi man må invitere noen i klassen som man ikke er venn med og ikke leker med, fordi det vil bli for dyrt å ta med alle?

Dette med å inkludere absolutt alle synes jeg blir kunstig etter en viss alder (8-9, som jeg også skrev i den andre tråden). å droppe en eller to er ikke ok, men å invitere minoriteten må være greit. De som blir mobbet eller er utenfor kan da umulig ha det gøy i bursdagen til en de vet ikke liker dem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, signerte som anonym, det var ikke meningen.

HI

Skrevet

Om du inviterer under 1/3, inklusiv bursdagsbarnet av gruppen, og ikke deler ut invitasjoner på skolen synes jeg deter greit, ellers ikke.

Skrevet

Jeg syns det er greit å invitere minoriteten uansett alder. I sønnens bursdag feks ba vi alle guttene i klassen, men bare to av jentene. Jeg syns ikke måtte be alle jentene fordi han leker med to. Og det syns jeg vi fint kunne gjort med guttene også, bedt bare noen få. Men det er klart, da risikerer man jo at noen aldri blir bedt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...