Gå til innhold

Ikke alle er like heldig under kniven

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi ... Det var ikke fint

Skrevet

Det som var galt med de puppene er jo at de var tunge, noe som kan ødelegge ryggen.

De nye var heller ikke fine, syns de så merkelige ut foran. Fra siden så de ok ut. Stakkars dame. Selv om hun sikkert ikke bryr seg, for må være deilig å bli kvitt de tunge puppene hun hadde før.

Skrevet

Noe sier meg at damen antagelig slet med vond rygg og andre plager som følge av at hver pupp ser ut til å ha veid 5 kg.

Så nei, så veldig lekker ble hun ikke, men jeg tror som sagt at det er helsemessige og ikke nødvendigvis forfengelige årsaker til hennes inngrep.

Skrevet

Noe sier meg at damen antagelig slet med vond rygg og andre plager som følge av at hver pupp ser ut til å ha veid 5 kg.

Så nei, så veldig lekker ble hun ikke, men jeg tror som sagt at det er helsemessige og ikke nødvendigvis forfengelige årsaker til hennes inngrep.

Enig i denne. Så dette var vel heller et lite dårlig eksempel siden hun antageligvis ikke hadde så mye valg.

Skrevet

Oi, de ble ikke fine!! Men de ble mye letter for damen da :)

Skrevet

Kjente jeg ble veldig glad for B-cupen min nå. Heldigvis er aldri en slik operasjon nødvendig for meg. Kommer heller aldri til å fylle opp håndfullen min. Små pupper er best! ;)

Gjest Miryks
Skrevet

Jeg har I-cup, og jeg kunne drept et eller annet for de puppene til høyre. Mindre pene eller ei. Kan tenke meg at hun er veldig letta, bokstavelig talt.

Gjest Miryks
Skrevet

Jeg har I-cup, og jeg kunne drept et eller annet for de puppene til høyre. Mindre pene eller ei. Kan tenke meg at hun er veldig letta, bokstavelig talt.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Pene var de ikke, men det vil jeg ikke akkurat si at de var før heller, så alt i alt kom hun jo positivt ut av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...