Anonym bruker Skrevet 27. mars 2012 #1 Skrevet 27. mars 2012 Storebror som heter Storm skal få ei søster, men her sliter vi veldig med navn. Trodde det skulle bli lettere med jentenavn, men har kun mange guttenavn i hodet. Navn jeg har tenkt på er: Tuva Eira Hedda Sunniva Lilja Vilje Kom gjerne med flere forslag. Liker de litt gamle/norrøne, men om de er på topplista bryr jeg meg lite om Om noen år er det andre navn på topplista, slik er det bare.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2012 #4 Skrevet 27. mars 2012 Tenkte på Vilja først Ser du har Vilje på lista.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2012 #5 Skrevet 27. mars 2012 Likte veldig godt de du hadde, spesielt Hedda og Vilje Her jeg bor så er Eira et etternavn. Andre fine norrøne navn: Saga Tora Rose Erle Alva Hedvig Frøya Liv, Live, Liva Lerke
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2012 #6 Skrevet 27. mars 2012 Selv om jeg har en sønn som heter Storm, har jeg ikke tenkt å kalle opp hele ungeflokken min etter været Har tenkt på Saga, Tyra og Alva også.. Altfor mange navn å velge mellom. HI
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2012 #7 Skrevet 27. mars 2012 Vilja, ei jente i bhg som heter det. Kjempefint! Storm og Vilja synes jeg betyr det samme, å være ute i "storm" Storm er en sterk gutt, som klarer seg selv. å det samme gjør Vilja, som er et sterkt jentenavn
Gjest Ziva Skrevet 27. mars 2012 #8 Skrevet 27. mars 2012 Tilde Embla Vår Sol Hedvig Ella Rakel Frøya Linnea Gabriella Petronella
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2012 #9 Skrevet 27. mars 2012 Søstra til Storm er jo Juni, det vet jo alle Haha, kunne ikke dy meg Tyra
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2012 #11 Skrevet 27. mars 2012 Hedda Lilly Lina (min favoritt, men har gutt i magen ) Unn Ailin Maiken Mailin Ea
Utrulig Skrevet 27. mars 2012 #17 Skrevet 27. mars 2012 Storebror som heter Storm skal få ei søster, men her sliter vi veldig med navn. Trodde det skulle bli lettere med jentenavn, men har kun mange guttenavn i hodet. Navn jeg har tenkt på er: Tuva Eira Hedda Sunniva Lilja Vilje Kom gjerne med flere forslag. Liker de litt gamle/norrøne, men om de er på topplista bryr jeg meg lite om Om noen år er det andre navn på topplista, slik er det bare. Sol
Tordensky Skrevet 27. mars 2012 #19 Skrevet 27. mars 2012 Tenkte umiddelbart på Eira da jeg så utsnittet på startsiden, FØR jeg så at det var ett av alternativene dine! =) Skal selv ha nordiske navn på mine og Eira er med på den listen Ellers så er jo også Tuva et nydelig navn (men det er tatt av min sØster for min del..). Runa og Tora? Syns forresten at Storm er et flott navn. Nå er guttenavnlisten vår litt lang men om vi får 4 gutter så kanskje vi tar det...? Lykke til! =)
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2012 #20 Skrevet 27. mars 2012 Takk for mange gode forslag, damer! Var mange fine navn her, heldigvis et par mnd igjen å tenke på. HI
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2012 #21 Skrevet 27. mars 2012 Ylva, Nanna, Tyra, Vilja/Vilje, Tiril, Idunn
Cat.68 Skrevet 27. mars 2012 #22 Skrevet 27. mars 2012 Saga, og Vilja synes jeg er fine navn som passer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå