Gå til innhold

Servering i barnebursdag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

11 småjenter i alderen 3-6. Hva serverer man?

Er så lei pølser det blir servert i alle bursdager. Men det er kanskje det som er slageren...

Noen som har noen tips å komme med.

Skal ha små cupcakes i jordbær og sjokolade og ispinner til slutt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er fristet til å servere pannekaker eller vafler i neste bursdag.

Skrevet

Pizzasnurrer pleier å være populært :)

Skrevet

Som du sier, det går jo helst i pølser... Men ellers så har vi vært i bursdag hvor det ble servert pizzasnurrer og en hvor det ble servert pannekaker. Det var også populært. Jeg tror det viktigste er at det er kake og godtepose :)

Skrevet

Pizzasnurrer pleier å være populært :)

Lager du de selv, evt oppskrift eller kjøper du de ferdig?

Skrevet

Jeg serverte minihamburgere sist. Ble veldig populært! Lagde burgere ferdig på forhånd og frøs ned. Burgerbrødene lagde jeg samme dag. Lagde også små pinner (avkuttede grillspyd) med flagg på som jeg satte i hver burger for litt ekstra pynt.

Skrevet

polarpizza;-) kjøpe polarbrød, barna velger hva de vil ha på, inn i ovnen i 10-15 minutter, ferdig. og veldig godt og enkelt;)

Skrevet

Her går det kun i pølser. Det er det de ønsker selv og forventer, så gidder ikke endre på det. Er heller kreativ på kakefronten. :-) Men minipølser på grillspyd, er jo et alternativ, eller innbakte pølser: pølser med klær, som fireåringen kaller det. Mye bedre enn vanlige pølsebrød. Har litt grovt mel i deigen, så blir det mer mettende.

Skrevet

Sist jeg lagde så gjorde jeg det enkelt. Kjøpte den ferdige bunnen og tok noen med kjøttdeig ( blandet i sånn pizzafyll på pose) og noen med røkte pølser og ketchup. Disse kan lages noen dager før og fryses og bare varmes opp den dagen de skal brukes. Veldig enkelt og greit :)

Gjest Filifjonka
Skrevet

Jeg har alltid latt mine barn velge menyen selv når de har bursdag. Det har oftest resultert i pølser, men det er deres dag og deres valg.

Skrevet

Jeg har alltid latt mine barn velge menyen selv når de har bursdag. Det har oftest resultert i pølser, men det er deres dag og deres valg.

Hun vet ikke hva hun vil ha, bare ikke pølser ;)

Så da er det ikke så enkelt.

Skrevet

Jeg serverte minihamburgere sist. Ble veldig populært! Lagde burgere ferdig på forhånd og frøs ned. Burgerbrødene lagde jeg samme dag. Lagde også små pinner (avkuttede grillspyd) med flagg på som jeg satte i hver burger for litt ekstra pynt.

Og glemte nesten: I samme bursdag serverte vi også kyllingspyd så barna fikk litt å velge i. Kuttet opp tomat, agurk, paprika og salat til burgerene, og satte frem ost, ketsjup og hamburgerdressing. Så kunne de forsyne seg med det de ville ha. Til kyllingspydene serverte vi tzatziki og sataysaus. Spydene til burgerene ble laget avavkuttede grillspyd i tre med vimpler av pyntepapir.

Skrevet

Jenta mi bestilte lasagne til 5 års dagen sin.

Enda en uke til hun skal ha selskap, så kan jo være hun endrer mening.

Foreslo pizzasnurrer, ost/skinke horn, pølser i brød, pizza, pølse pinnsvin (en haug med potestapp, pølse som pigger) osv.. Men hun ville ha lasagne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...