tre håpefulle Skrevet 27. mars 2012 #1 Skrevet 27. mars 2012 Fikk e post i dag om en gratis ulykkesforsikring for meg og den lille i magen til det barnet er 1/2 år. Dette er jo i forbindelse med ulykke i svangerskapet etter uke 26, og ved evt døsfall. Jeg tenker "hvor er haken ved dette?" Er det et fint tilbud i håp om å få med flest mulig av dem i barneforsikringsprogrammet. Eller er der en hake jeg ikke skjønner? http://www.codanforsikring.no/forsikringer-privat/barn/pages/mammabarn.aspx
Mamma til to søte sjarmtroll Skrevet 27. mars 2012 #2 Skrevet 27. mars 2012 Det trenger ikke være noen hake med det. Selskapet vi samarbeider med opererer med gratis ulykkesforsikring til barnet er 1 år. Ulykkesforsikringer er i utgangspunktet meget rimelige forsikringer, da sannsynligheten for at noen får brukt for disse er små. Forsikring er jo bygget på sannsynlighet, og koster deretter. Et godt tips når det kommer til forsikring, er å sjekke vilkårene. Hva er ikke dekket. Men om noe er gratis, så er det bare å bestille:) Alle forsikringer kan uansett sies opp med 1 mnd oppsigelsestid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå