Venter endelig nr2 😍 Skrevet 27. mars 2012 #1 Skrevet 27. mars 2012 Tror jeg begynner å få problemer med bekkenet mitt, er straks halvveis i svangerskapet... Skal til legen i dag og lurer på hva legen må skrive på henvisningen til fysio for at jeg skal få det dekket? Mener det var noe spesielt som måtte stå...
magedans Skrevet 27. mars 2012 #2 Skrevet 27. mars 2012 Ganske sikker på at det må stå bekkenløsning - evt bekkensmerter. Min forrige fastlege skrev ut henvisning til meg i to svangerskap, uten å undersøke noe særlig, det er fysio som tar seg av den biten. Lykke til...bekkenplager er noe herk
MammaTilToTette + spire Skrevet 27. mars 2012 #3 Skrevet 27. mars 2012 Det må stå med gangvansker...Men det er uansett ikke garantert å få det dekket, fysioterapeuten vil ta en vurdering av deg for å kartlegge dine plager... Men fysio er heldigvis slik at når man har betalt en viss sum så får man resten dekket av frikort
Selja Skrevet 27. mars 2012 #4 Skrevet 27. mars 2012 For at du skal få det dekket må det stå bekkenløsning med gangvansker. Her skrev legen det på et skjema etter å ha undersøkt meg og fysioterapeuten min krevde kun henvisningen/skjemaet fra legen. Håper det ordner seg for deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå