Gå til innhold

Hvor skal vi gjøre av oss?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et aldri så lite dilemma, ha ha ;)

Vi har en datter på 17 som skal ha jentekveld med mat til helgen, og det er jo kjempekjekt det, men hvor skal vi og baby gjøre av oss?? Det er selvfølgelig ikke gøy for henne at vi henger hjemme, skjønner godt det.

Alternativene er at vi tilbringer kvelden hos svigermor - sååå gøy.....eller hos min mor, der er det liten plass.

Ut må vi - vi har lovet :) Veldig spent på hvordan det skal gå med lille som da må vekkes for å kjøre bil, for vi skal hjem igjen om kvelden.

Dette har vi altså ikke gjort før ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skriver jo selv løsninga da, endten hos moren din eller hos svigemor. Det går sikkert helt fint for den minste også.

Skrevet

Kommer jo litt ann på hvor gammel baby er, men kan ikke svigermor eller din mor passe? Så kan du og mannen gå på kino eller resturant å slå i hjel noen timer ?

Skrevet

Du har jo forslag selv.... MEN hvor idiotisk er det ikke å få en baby når du har voksne barn??? Hva i alle dager tenkte dere på? Søskenforhold vil de jo aldri ha, storesøster kan i teorien være moren hans....

Skrevet

Du har jo forslag selv.... MEN hvor idiotisk er det ikke å få en baby når du har voksne barn??? Hva i alle dager tenkte dere på? Søskenforhold vil de jo aldri ha, storesøster kan i teorien være moren hans....

Klapp igjen, det der var unødvendig sagt til HI. Hva hun velger å gjøre er vel opp til henne, ikke hva du skal synes er riktig eller ei....??!

Skrevet

Hvilket bein har du stått opp med da? Har det noe å si når man får en baby til?

Datteren min kommer ikke til å få et søsken før hun er nærmere 10 og jeg synes ikke det er idiotisk. Ei heller å få en baby til når eldste er 17!

Skrevet

Om mulig/ forsvarlig i forhold til babyens alder synes jeg en av bestemødrene kan sitte barnevakt, mens dere pleier kjærligheten på et nærliggende hotell. ;)

Gjest Filifjonka
Skrevet

Selv i våre dager kommer ikke alltid barn når de blir bestilt. Det finnes mange årsaker, noen av dem svært såre og vanskelige, til at enkelte foreldre har stor aldersforskjell mellom barna sine.

Det finnes forøvrig også voksne mennesker der ute som har svært lite eller ingen kontakt med sine søsken selv om de er tett i alder.

Skrevet

Løsningen deres er : DATENIGHT :) La svigermor/mor være barnevakt, gå ut på kino og spis litt middag...

Skrevet

Det er vel ikke idiotisk på noen som helst måte :) For et merkelig og tullete svar uten noen som helst tyngde i. Er det idiotisk fordi DU mener at de aldri vil ha et søskenforhold? Eller hvor tar du en sånn håpløs påstand fra?

Gjest Heartbroken
Skrevet

Får du barn kun for at de skal ha "søskenforhold" du? De som bare får et barn da? Burde sikkert ikke ha barn de heller da?

Jeg har lest mye dumt her inne, men du tar kaka altså. Gratulere :P

Skrevet

Dette må være noe av det mest idiotiske jeg har lest her inne!

Og for the record; Jeg har en søster som er gammel nok til å være moren min (19 år eldre) og vi har et veldig godt forhold.

Skrevet

synes du skal høre på de andre her jeg. Dytt babyen inn igjen, så kan dere kose dere på hotell eller noe. Dytt evt 17 åringen også inn igjen, så er hele problemet ute av verden :P

Hva skulle man gjort uten alle de kontruktive svarene fra dib-damene?

Skrevet

Lillesøstera mi er åtte år yngre enn meg - og vi har et kjempefint søskenforhold :-)

Skrevet

Enig med dem som sier at svigermor/mor kan være barnevakt og dere tar dere en date.

For øvrig så kan jeg jo si at det er 12 år mellom meg om lillesøstern min. Vi har alltid hatt et helt topp søster forhold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...