Gå til innhold

Tidlig UL uke 7+3 med bilde.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja det er tvillinger!!!! Største sjokket har lagt seg nå, men har overhode ikke gått opp for meg. Har ikke tvillinger i familien, men tok pergotime for å bli gravid. Var uansett et stort sjokk, selv om jeg visse at det var litt økt sjanse for flerlinger på pergotime...men alikevel, hjeeeeelp;)

• 2 uker senere...

Annonse

Det forstår jeg veldig godt. Du får vel ekstra oppfølging med to inni der:) Fin start med 2 på en gang. De jeg kjenner med tvillinger sier at de ikke opplever det som mer slitsomt siden de ikke vet hvordan det er å ha en, og at de med bare en flyr minst like mye rundt som dem. Dessuten sier de at tvillingene får fort glede av hverandre. Håper du får et fint svangerskap!

Tusen takk:) Har ingen barn fra før nei, og det må jeg innrømme jeg er glad for nå. Nå kan vi konsentrere oss fullt og helt om disse to:) Håper jeg får ny UL snart, for lurer jo veldig på om alt står bra til med dem:)

Ja det er tvillinger!!!! Største sjokket har lagt seg nå, men har overhode ikke gått opp for meg. Har ikke tvillinger i familien, men tok pergotime for å bli gravid. Var uansett et stort sjokk, selv om jeg visse at det var litt økt sjanse for flerlinger på pergotime...men alikevel, hjeeeeelp;)

Hei Ver@! Det bildet der ser merkelig kjent ut! Jeg har også to novemberspirer i magen! Tok ul i uke 7, skal også ta i uke 9 og 12. Etter det er det foreløpig litt uklart hva som skjer. Håper alt går bra med graviditeten din - og min :-)

Oi, så gøy!! :):) Hvor mange uker er du nå? Jeg er 9 + 6 i dag:) Er du blitt gravid ved hjelp av ivf siden du har ul i uke 9 og 12? Aner ikke når jeg får neste, venter på innkalling fra gyn.Håper jeg slipper å vente til ordinær ul! Hvordan er formen din, og har du barn fra før? Svar gjerne på inbox, hadde vært gøy å fulgt hverandre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...