Gå til innhold

Tidlig UL uke 7+3 med bilde.


Ver@

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja det er tvillinger!!!! Største sjokket har lagt seg nå, men har overhode ikke gått opp for meg. Har ikke tvillinger i familien, men tok pergotime for å bli gravid. Var uansett et stort sjokk, selv om jeg visse at det var litt økt sjanse for flerlinger på pergotime...men alikevel, hjeeeeelp;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Gratulerer! Så gøy med 2! Har du barn fra før? Man forventer at det er en inni der, forstår at du fikk sjokk. Men veldig heldig, da:) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk:) Har ingen barn fra før nei, og det må jeg innrømme jeg er glad for nå. Nå kan vi konsentrere oss fullt og helt om disse to:) Håper jeg får ny UL snart, for lurer jo veldig på om alt står bra til med dem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det forstår jeg veldig godt. Du får vel ekstra oppfølging med to inni der:) Fin start med 2 på en gang. De jeg kjenner med tvillinger sier at de ikke opplever det som mer slitsomt siden de ikke vet hvordan det er å ha en, og at de med bare en flyr minst like mye rundt som dem. Dessuten sier de at tvillingene får fort glede av hverandre. Håper du får et fint svangerskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk:) Har ingen barn fra før nei, og det må jeg innrømme jeg er glad for nå. Nå kan vi konsentrere oss fullt og helt om disse to:) Håper jeg får ny UL snart, for lurer jo veldig på om alt står bra til med dem:)

Ja det er tvillinger!!!! Største sjokket har lagt seg nå, men har overhode ikke gått opp for meg. Har ikke tvillinger i familien, men tok pergotime for å bli gravid. Var uansett et stort sjokk, selv om jeg visse at det var litt økt sjanse for flerlinger på pergotime...men alikevel, hjeeeeelp;)

 

Hei Ver@! Det bildet der ser merkelig kjent ut! Jeg har også to novemberspirer i magen! Tok ul i uke 7, skal også ta i uke 9 og 12. Etter det er det foreløpig litt uklart hva som skjer. Håper alt går bra med graviditeten din - og min :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så gøy!! :):) Hvor mange uker er du nå? Jeg er 9 + 6 i dag:) Er du blitt gravid ved hjelp av ivf siden du har ul i uke 9 og 12? Aner ikke når jeg får neste, venter på innkalling fra gyn.Håper jeg slipper å vente til ordinær ul! Hvordan er formen din, og har du barn fra før? Svar gjerne på inbox, hadde vært gøy å fulgt hverandre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...