Anonym bruker Skrevet 26. mars 2012 #1 Skrevet 26. mars 2012 Hvordan er puppene deres nå? Altså etter ammingen.. Min nekter annet enn venstre pupp så det er grådig forskjell på disse nå når jeg har mest melk i den. Bekymrer meg litt for hvordan jeg blir seende ut når jeg er ferdig. Og hvordan bh str bruker dere da?
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2012 #2 Skrevet 26. mars 2012 Jeg ammet mest på mest på venstre pupp helt fra begynnelsen av, for jeg foretrakk det best. Jeg er venstrehendt, så kanskje det har noe med saken og gjøre. Og så er det jo hjertesiden. Jeg ammet på høyre pupp i ca 10 mnd og totalt så ammet jeg i ca 2, 5 år. Jeg var ganske fornøyd med puppene mine i utgangspunktet og er litt mindre fornøyd nå. Men det hender jeg er fornøyd. Og JA, jeg ser forskjell på den puppen jeg ammet mest fra. Den er dessverre en god del mer hengete. Men rett før mensen er jeg fornøyd med puppene mine, for da er de litt mer struttende.
Isola&Lille+julegave Skrevet 27. mars 2012 #3 Skrevet 27. mars 2012 Jeg ammet kun med venstre i 6 mnd. Ammet litt over 1år tilsammen. Begge henger mer nå enn før. Ikke merkbar forskjell fra høyre til venstre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå