Gå til innhold

Da er jeg klar for 3 og siste trimester, flere som gleder seg regner jeg med.


Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12

Anbefalte innlegg

Åhhh gleder meg sÅnn til Å holde lille nurket mitt, begynner Å bli skikkelig beibisyk. Bra jeg har to fra før som finner seg i kyssing Å klemming fra beibi syk mamma hehe.

 

Enn det, 10 uker igjen wow!

Blir nesten litt stressa, var liksom sÅ mye jeg skulle gjøre mens jeg gikk gravid hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har selv 11 uker igjen, og gleder meg så innmari!

 

Har ventet på dette i mange år nå som prøvere, men nå som det faktisk er like rundt hjørnet så kjenner jeg panikken i halsen! Fra spiren valgte å feste seg og fram til nå så har det gått så veldig veldig fort! At jeg håper det stemmer som alle sier; at siste mnd går kjeeeempe sakte :-) Jeg trenger en liten pust i bakken før den lille kommer hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaa det er herlig å være igang å siste etappen :) Jeg er 30+2 i dag, og håper siste tiden flyr like fort som den har gjort hittil :) Gleder meg som en liten unge til å få møte vårt lille gull, og gleder meg sånn til å oppleve hvordan storebror tar det.. Er temmelig spent på det kan man si. Håper ikke han blir sår og lei seg..

Nå virker det som han gleder seg veldig, og spør titt og ofte om det er sommer nå, og om babyen kommer ut nå :)

Skjønne gutten min :) GLEDER MEG TIL å HA 2 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda greit at siste tiden går sakte, men ikke sååå sakte hehe

 

Han største til meg også går å spør om det er sommer snart, for nå kan vel ikke beibien bli der inne lenger. Tar jo så lang tid, så skjønne de er disse små.

 

Vi har vært igjennom denne sjalusigreia en gang før siden våre er ganske tette. Det finnes nok ikke noen fasit, barna har jo så forskjellig måte å takle/tenke på. Går sikkert greit, siden dere allerede nå er obse på det :-D

 

Det jeg husker mest vi gjorde stort nummer utav var iværtfall at, å så kjedelig det må være å være beibi. Ikke lørdagsgodt, klarer ikke å kle seg selv, bare ligger der å sove hele dagen hehe. Det gjorde at storebror ikke falt tilbake å ble "beibi" selv, ble liksom bare fordeler med å være størst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...